levertijd Yeti

Wasmachineman

Forumguru
Waarschijnlijk vanwege dat leuke dak ! Want aardig wat yeti's zijn op tijd of te vroeg geleverd. Je krijgt wel een fabriekssluiting straks. Vanaf week 30 gaat de handel dicht. Tenminste, diegene waar mijne wordt gebouwd. En ik weet niet in welke fabriek de Yeti gebouwd wordt.

Volgens mijn dealer gaat de Yeti fabriek dicht in week 27, 28 en 29. Hopelijk gaat het lukken om mijn Yeti 1.2 TSi met panoramodak nog in week 26 te maken. Oorspronkelijk was de planning week 21/22.

Wasmachineman

Forumguru
Tja, dan "heb" ik een andere fabriek. Of andere productielijn. Week 29 is de week van productie van mijn bestelde O2 volgens de leverende dealer Broekhuis Emmen.

CaseyBasey

Actief lid
Ik heb nog steeds geen besluit kunnen nemen. Heeft ook te maken met het feit dat ik alleen heb kunnen proefrijden in een handgeschakelde.
En een demo-model heb ik liever niet: bijna toch de volle mep betalen voor een auto waar jan-en-alleman in geragd kan hebben.

[moderatorbreak]
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
[/moderatorbreak]

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb ook nog nooit een dsg bak gehad. Maar wel besteld. Want het is echt geweldig dus geloof ik het wel. En van mij is het lease dus betaal ik niets, dat klopt. Dus zou ik er iets langer over nadenken.

Ik denk dat er vast wel een Yeti rijder met 1.2 dsg jou wil laten kijken en proeven hoe dat dan rijd, Casebasey. En er wonen veel Yeti's in NH dus de afstand mag geen probleem zijn ! Probeer per PM contact te leggen wie er voor open staat, niet geschoten is altijd mis ! Succes.

Flim

Nieuw lid
Volgens mijn dealer gaat de Yeti fabriek dicht in week 27, 28 en 29. Hopelijk gaat het lukken om mijn Yeti 1.2 TSi met panoramodak nog in week 26 te maken. Oorspronkelijk was de planning week 21/22.

Jodocus Wanneer heb je je Yeti besteld?

Verhoeven

Nieuw lid
[MODERATORBREAK][/MODERATORBREAK]Nou ze zal er geen spijt van krijgen hoor, ik rij nu haast 3weken in een Yeti 1.2 tsi tour DSG
echt fantastisch rijd zeer ontspannen .ik wilde het eerst ook niet geloven .ik ga hem volgende maand uitproberen met mijn caravan er achter 1100.kg naar oostenrijk ben benieuwd in de bergen heeft iemand al ervaring opgedaan,
Dan lees ik het wel

Verhoeven

Nieuw lid
Hallo ben met mijn yeti 1.2 tsi : DSG met een caravan sterckeman 1100 kg naar duitsland en oostenrijk ben halve wegen de vakantie ,maar wat een power heeft de yeti negens maar ook nergens problemen met hellingen en heuvels de autobaan a61 de 6 en de 8 munchen op zijn cruisecontrol 85 km ingesteld en hij schakeld zelf terug en de hele reis in zijn 7 gereden af en toe schakeld hij naar de 6 en soms naar de 5 .ik had deze prestaties niet verwacht wordt vervolg

M

MacFadyin

Besteld gisteren, verwacht bij de dealer week 2 (vrijdag de 13e?) ivm opties.

Guest1

Ex-lid
Mijn Yeti 1.4 comfort heb ik besteld op 28 november 2011 en ik heb hem nog niet. Zou eerst week 7 worden geleverd, maar bleek later in week 10 te worden geproduceerd. Als het goed is, dan mag ik verwachten dat de wagen over een week of 2 wordt geleverd. Ik ben benieuwd, want de tijd begint voor mij te dringen. Ik wil de Yete eerst rustig inrijden voor ik er een caravan achter hang.
Is deze lange levertijd ook de ervaring van anderen op dit moment?

Bovenaan Onderaan