Levertijden 1.2 tsi EBL DSG?

Xandra

Lid
Hoi, de mijne begin december besteld, wordt week 4 gemaakt en als het goed is, week 7 geleverd. dus pak hem beet, 3 maanden.
Gr.

A

cvegreen

Forumguru
@ Bakkertje , wel leuk zo'n site waar je de stock zelf kan bekijken.
Ik heb er eens een .be achter geplakt ,maar dat lukt niet . Heb dat ook wel nog niet gevonden , maar denk eerlijk gezegd dat je dit hier in België niet kan als particulieren om de stockauto's te bekijken online.

mlaven

Lid
Ik heb ook een O2 Combi Elegance Bisnuessline besteld. Ik zie op de voorraadsite dat er bijna zo'n zelfde staat, ook in de kleur Storm Blue die ik besteld heb. Alleen de velgen die daar op staan zijn anders en ik heb stoelverwarming erbij. Kunnen ze dan die gebruiken en aanpassen? Of gaan ze dan toch een hele nieuwe maken?

a3h

Lid
Wordt een nieuwe. Heb sinds vrijdag mij O2 en deze komt uit de voorraad. Dingen erop of eraf doen ze niet volgens mij. Moest anders 3 á 4 maanden wachten.
Plus het feit dat jouw lease maatschappij misschien niet samen werkt met de dealer waar deze skoda staat. Had via Pon een lijst gehad met auto's die op voorraad waren en daar klopte achteraf niet zoveel van. Collega moet nu helaas 3 maanden wachten op z'n greenline o2

ppaddo

Lid
Ik heb mijn O2 1.2 TSI EBL met handbak begin november besteld en die is vorige week gebouwd. Over een week of 4 moet ik de sleutels in mijn hand gedrukt krijgen!

Hopelijk rijdt die trein een beetje door!

Zit ik net in dat voorraad systeem van Skoda te kijken staat er precies dezelfde auto die ik besteld heb bij!!! Goede kleur, DSG, en de juiste extra's... Even de dealer gemaild of ze mijn "backorder" niet kunnen ruilen tegen deze voorraad auto. Kan ik snel rijden!! Ben benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte!

qazpoi

Nieuw lid
Vorige week een 1.2 tsi Octavia bl besteld uit de skodavoorraad met wat extra opties, de auto word voor 1 Maart geleverd.(Net voor de ski vakantie)
Auto's die op http://skoda.voorraadselectie.nl staan moeten nog worden gemaakt, en kunnen dus nog helemaal naar smaak worden aangepast. Alleen de kleur en type motor staan geloof ik vast.

Zou anders 18 tot 20 weken moeten wachten

Vandaag de dealer gesproken, en de andere dealer wil de auto dus niet afgeven.... Ze zetten hem zelf in als demo. Dus moet ik gewoon wachten.... Verwachte produktieweek 16 (laatste week april) en besteld eerste week december 2010. Ik heb besteld: 1.2 TSI dsg combi elegance businessline met sunset, reservewiel en 17" pallas. Dus een half jaar levertijd.....

tanguie

Nieuw lid
Ik heb vandaag mijn 1.2 TSI businessline elegance in candy white besteld en de levertijd is tot 16 tot 18 wkn volgens de heren van skoda!!

Marcoja1

Nieuw lid
Eindelijk 5 1/2 maand gewacht...

De eerste 100 km op de teller gezet van mijn zwarte Oc 1.2 TSI businessline elegance .
Een woord: GEWELDIG!!!!!!!

Ik heb ook een Octavia Combi 1.2 TSI DSG EBL in bestelling staan. De bestelling is 3 december gedaan en toen werd 11 maart 2011 als afleverdatum doorgegeven. Als ik nu bel met de dealer wordt er heel vaag gedaan en is de bouwdatum nog niet eens bekend. Wanneer komt de auto dan? Geen idee, dat kunnen we pas zien als de auto is ingepland in de fabriek....

Ongelofelijk, als je eenmaal je bestelling hebt gedaan is het contact/service over... Wat is jullie ervaring met deze uitvoering in bestelling? Kan de dealer daar wel een betere indicatie geven?

Mijn auto is in week 3 besteld (Octavia Combi RS, ABT getuned). levertijd week 20. (leasemaatschappij opgave)
Ik hoop dat dat eerder wordt.... geven leasemaatschappijen altijd een ruimte levertijd, of klopt dat redelijk?? de skoda-dealer zei dat de productieweek op week 5 stond..... (deze week dus :-) )

hvdu

Lid
Mijn 1.2TSI is besteld W47. Ik heb juist van mijn dealer te horen gekregen dat ie volgende week in productie gaat en op 21/2 bij de dealer zou geleverd worden. Dus dat zal dan ongeveer 14 weken worden. De auto stond vanaf het begin in W7 gepland en is nu naar W6 verschoven. Valt al bij al goed mee.

Ik moet zeggen het begint te kriebelen.

Ik heb een 1.2 TSI O2 Elegance DSG besteld zonder Business Line half november, verwachte levertijd volgens de dealer was week 8 en volgens mijn leasemij week 14. Nu hoor ik net van een collega dat Skoda sneller kan produceren omdat sommige onderdelen voor volkswagen auto's niet te leveren zijn en daardoor de generieke onderdelen in Skoda's gestopt worden. broodje aap of? Als ik hier lees dat iemand die half december besteld als lever datum 11 maart heeft staan dan ben ik ontzettend benieuwd. Begint nu toch wel te kriebelen. Bij wie zou ik nu echt de juiste info kunnen krijgen? PON, Dealer, of Leasemij

@Loewie1984:
Ik heb zojuist vanochtend bericht gehad van de leasemaatschappij dat de auto momenteel al gebouwd wordt en de aflevering van mijn O2 1.2 TSI/DSG EBL gepland staat voor aflevering in week 9, een week eerder dan opgegeven bij bestelling! :super:

De dealer zei een paar weken geleden nog dat ik rekening moest houden met een flinke vertraging, van hun heb ik ook nog steeds niets gehoord...
ING carlease heeft het doorgekregen van PON, dus ik zou eens met PON contact opnemen als je meer wilt weten. Zij weten meer dan je dealer :)

Dus je theorie kan aardig kloppen! Eerst werd vertraging gemeld vanwege de TSI's en DSG's, maar waarschijnlijk komen die nu bij Volkswagen vandaan. Ben ik even blij dat ik niet voor de Golf Variant gekozen heb! :laugh:

Xandra

Lid
Hoi, net van dealer gehoord dat mijn EBL bij Pon staat en maandag verwacht wordt bij de dealer. Nu nog 2 weken wachten op kenteken etc.......... Levertijd vanaf vanaf begin december, valt eigenlijk wel mee.
Gr.
A

Bovenaan Onderaan