De EGR was al maanden daarvoor compleet verwijderd. Ik bedoelde toch echt het DPF al heb ik die niet laten afdichten, wel laten leeghalen...bedoel je niet de egr @Havana ? en er komt inderdaad meer geluid uit de einddemper.
de auto trekt verder goed, maakte me al druk dat de turbo er mee op zou gaan houden.
en in de auto hoor je iets van pfieeuuuw geluid. niet heel hoog. zou dit ook de solenoid box kunnen zijn?
Dat doe ik niet bij ritten waarbij de motor weinig belast wordt. Bij een snellere rit op de autobahn laat ik bij een eet/drink/sanitaire stop de motor altijd wel even nalopen, plus dat ik de laatste kilometers voor de parkplatz rustiger aan doe. Overigens is van mijn 1.9tdi de turbo onlangs vervangen. Die floot al tijden een klein beetje, de nieuwe is fluisterstil en hoor ik niet.Kleine tip/vraag voor de (getunede?) turbo rijders.. Laat je de motor nog wel even uitdraaien/stationair lopen voordat je de sleutel eruit trekt en uitstapt?
Kleine tip/vraag voor de (getunede?) turbo rijders.. Laat je de motor nog wel even uitdraaien/stationair lopen voordat je de sleutel eruit trekt en uitstapt? Mocht je dit niet doen kan dat er wel voor zorgen dat zo'n fluitje erger wordt.