Lichtmetalen 18 inch accessoire velgen

Bartels

Nieuw lid
Kan iemand een fotoshop maken van de Octavia Combi met de Oxxo Vapor 18' velg?
Ben er zo goed als uit in de samenstelling van de auto alleen qua velg twijfel ik nog.

Dat lijkt mij erg stug. Wij kochten 18" met banden bij de dealer voor €1099,-. En dat is dan geen upgrade, maar aankoop naast de 16" met wintersloffen die er op zaten.
Helaas was het toch echt zo (bij een niet nader te noemen dealer in Rotterdam). Wellicht hadden ze er geen zin in en hebben ze daarom een bewust te hoge prijs genoemd. Hoe dan ook, daar is de Octavia in ieder geval niet besteld.

VinnieVB

Nieuw lid
Apart, normaal gezien berekenen ze een meerprijs tov de standaard velg.
Ik krijg nu 17inch MAK Rapide's in Ice Black onder mn octavia, uiteraard wel met de juiste (nieuwe) emblemen

voordeel is ook nog eens dat de velgen bij de dealer gemonteerd worden en dus geen effect hebben op de fiscale waarde van de auto (lease)

Noord26

Forumguru
Helaas was het toch echt zo (bij een niet nader te noemen dealer in Rotterdam). Wellicht hadden ze er geen zin in en hebben ze daarom een bewust te hoge prijs genoemd. Hoe dan ook, daar is de Octavia in ieder geval niet besteld.

Sterk.. De enigste Skoda dealer in Rotterdam ken ik wel, daar komt de onze ook vandaan.

CDK

Forumguru
daar bij Maas en Brienenoord.... van mijn kant alleen maar goeds over deze dealer :)

Bovenaan Onderaan