Lichtreclame

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

Wanneer je dan op vakantie gaat met dakkoffer kan je zeggen dat je een speciale Fabia hebt

[/ QUOTE ]

Dakkoffer???

/forum/images/graemlins/uitlachen.gif Ik denk dat een doodskist meer toepasselijker is. /forum/images/graemlins/1439.gif

Idd. Been there, done that. Ik heb spijtig genoeg zelf geen foto's kunnen nemen, maar meer dan waarschijnlijk zullen er op't w.w.w. wel ergens een paar circuleren. /forum/images/graemlins/winkie.gif

Mark

Banned
Tja ieder zijn smaak, vind niet dat dit slecht gedaan is maar ik laat liever de auto zo origineel mogelijk.

Tja... Ik had er een klant voor, net vanwege die grille.
Maar die stelde als voorwaarde dat er het één en het ander qua foto's van het internet afgehaald moest worden.

Eén forum in het bijzonder deed daar wat moeilijk over /forum/images/graemlins/bye.gif, dus is de deal niet doorgegaan.

Ach, ik heb nog een spliksplinternieuwe voorbumper op zolder liggen. 10 bouten en wat pennen losmaken en die hangt er binnen het half uur onder.

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LeZandre</font><hr />

Tja... Ik had er een klant voor, net vanwege die grille.
Maar die stelde als voorwaarde dat er het één en het ander qua foto's van het internet afgehaald moest worden.

Eén forum in het bijzonder deed daar wat moeilijk over /forum/images/graemlins/bye.gif, dus is de deal niet doorgegaan.

[/ QUOTE ]

Ik vind dit echt geen reden om de koop van ''de des betreffende klant'' niet door te laten gaan /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

Was ie toevallig (net als je auto) ook Amish /forum/images/graemlins/grin.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Ik zie trouwens dat hier je foto's wel zijn verwijderd,dus daarom snap ik dit niet.

[/ QUOTE ]

Voor zowel deze als die post waar je naar gelinkt hebt, zeg ik:

geintje of iemand ff op de kast jagen moet kunnen, maar laten we wel proberen het zo gezellig mogelijk te houden... /forum/images/graemlins/smile.gif

Ik zie trouwens dat hier je foto's wel zijn verwijderd,dus daarom snap ik dit niet.

[/ QUOTE ]

sorry hoor maar,
Ben jij altijd zo vervelend??
Blijf is gewoon on-topic, als je zo graag mensen op de kast wilt jagen, doe dat dan aub hier niet op dit forum, maar gweoon thuis ofzo en hou het hier gewoon gezellig!!!!!!!!!!
/forum/images/graemlins/471.gif

[ignore Daniel_Fabia off]Aangezien de Belgische wetgeving ondertussen aangepast is en mijn vraagstelling niet meer relevant is, mijn auto ondertussen nog maar eens getransformeerd is en die foto's niet meer up-to-date zijn, ik ondertussen een methode gevonden heb om al mijn foto's zelf uit de galerij te verwijderen, staat hier tot nader order géén enkele foto meer van mijn wagen. (Nix hulp voor nodig gehad van exiter, net als mijn wagen helemaal alleen zelf verneukt.) <font color="red"> Ik ben trots op je! Exciter </font> Trouwens, wat heb ik je in een ander topic al geschreven over JOUW commentaar ? Precies...
<font color="red"> deel van post verwijderd i.v.m. respectloosheid. Exciter </font>

Kijk [piiieeep], ofwel lig ik na deze post van het forum, ofwel zit ik er na een fikse reprimande nog op. Hoe dan ook kun je voor mij de boom in tot ik een wezenlijke verandering in je gedrag tegenover mij opmerk! Je reacties op een zekere plaats steken b.v. [/ignore Daniel_Fabia off]

@badgirl : Ja, hij heeft me op mijn paard gekregen. Nee, ik ben niet bij de cavalerie. Ja, ik zal het nooit meer doen.

Tijd om dit draadje te sluiten want het gaat echt nergens meer over. Er is trouwens ook een PM functie op dit forum zodat niet iedereen met de bovenstaande reacties wordt geconfronteerd. /forum/images/graemlins/koffie.gif

Jpoers

Lid
Pm funcie? sorry noob aan het woord..

LeZandre: doe zelf wat je smaak is en je eigen technisch kunnen. Dat dit niet ieders smaak is dat is dan hun probleem!

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

[/ QUOTE ]

Voor zowel deze als die post waar je naar gelinkt hebt, zeg ik:

geintje of iemand ff op de kast jagen moet kunnen, maar laten we wel proberen het zo gezellig mogelijk te houden... /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

I.d.d was het niet mijn bedoeling om iemand op de kast te jagen,wat dus wel duidelijk is gebeurd. Mijn excuses hier voor.

En wat betreft Badgirl,moet ik jou echt serieus nemen /forum/images/graemlins/crazy.gif
Met je 6 posts zou ik je mening nog maar ff voor je houden tot dat je de personen achter de nickname wat beter hebt leren kennen op dit forum.

Dus nogmaals,mijn excuses,en hoop dat het aanvaard word.

En voor de rest houd ik de eer nu aan mezelf en reageer ik niet meer op deze en op de andere post.

Exciter

Administrator
Ok, en nu ik!

@ LeZandre - houd nou eens op over de foto's, je hebt ze vrijwillig geplaatst en het gezeur van je koper los je maar zelf op. Daar hebben wij niets mee te maken.

@ Daniel_Fabia - Ik wens geen opmerkingen over aantal berichten. Elk lid heeft hier de zelfde rechten en plichten. We doen niet aan een kasten systeem, daarvoor mag je naar India.

@ Alle leden - Car Tuning en Styling is een questie van persoonlijke smaak. Wat de ene mooi vindt, walgt de andere van. Zo zal het altijd blijven.
Maar kraak elkaar hier niet af! Respecteer een ieder zijn smaak. Zeggen dat je iets niet mooi vind is wat anders dan pertinent blijven doorzeuren en anderen je eigen mening de hoofd in drukken.
We zijn allemaal volwassen en ik heb geen zin om hier censuur toe te passen. Echter in gevallen van "eigensmaakdiskriminatie" zal ik het echt wel gaan doen.

Verder, idd, we hebben een PM (private message) systeem, los je problemen daar op en niet op het board zelf.

Voor een ieder, voor wie het nog niet duidelijk is, verwijs ik graag naar de board regels:

<font color="blue">Regels en voorwaarden
1. Registratie.

Bij registratie verklaar je accoord te gaan met onderstaande regels en voorwaarden. Per gebruiker mag slechts 1 account worden aangemaakt. Het hebben van een 2e identiteit is verboden, en zal worden gedetecteerd. Het e-mail adres waarmee je registreert is niet voor andere bezoekers zichtbaar. Jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden verstrekt! Bij het registreren en het plaatsen van berichten wordt jouw IP-adres gelogd.

2. Netiquette.

Skodaforum.nl is een plaats waar onderwerpen worden besproken; <font color="red"> niet personen </font> . <font color="red"> Discussies gericht op een persoon zijn daarom uit den boze! </font> Heb respect voor mede forumgebruikers. Laat ze in hun waarde en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen. Ook discussies over privé zaken, roddels en andere berichten die niets met het onderwerp (Skoda en auto's in het algemeen) te maken hebben zijn hier niet gewenst.

3. Auteursrechten.

<font color="red"> Alle berichten, informatie en foto's die op Skodaforum.nl worden geplaatst, worden eigendom van Skodaforum.nl </font> . Zonder schriftelijke toestemming mag niets van Skodaforum.nl of onderdelen van deze website worden verveelvoudigd, bewerkt en/of openbaar gemaakt worden op welke andere wijze dan ook. Als je een tekst plaatst die oorspronkelijk afkomstig is van een andere site, vermeld dan altijd de bron erbij.

4. Aansprakelijkheid en bezwaren.

Gezien het gegeven dat er voortdurend berichten worden geplaatst op Skodaforum.nl , is het onmogelijk om berichten vooraf te bekijken of de waarheid van informatie te controleren. De forums worden met regelmaat gecontroleerd, maar het team van Skodaforum.nl is nimmer verantwoordelijk voor de inhoud van berichten en kunnen niet instaan voor de juistheid, noch voor de volledigheid hiervan. In de berichten worden opvatttingen van de schrijvers van deze berichten weergegeven; deze ideeën komen niet per definitie overeen met de opvattingen van Skodaforum.nl of haar teamleden. <font color="red"> Skodaforum.nl is niet aansprakelijk voor welke geleden schade dan ook voortvloeiend uit het gebruik van deze site. </font>

5. Reclame strikt verboden!

Het plaatsen van commerciele berichten (zelfpromotie) op het forum of in in jouw 'handtekening' is niet toegestaan. Een uitzondering geldt echter voor de info in je profiel en voor links naar (eigen) non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben. Wil je toch duidelijke reclame maken, neem dan contact op met de webmaster voor advertentie mogelijkheden: webmaster@skodaforum.nl

Bepaalde zaken kunnen buiten de bovengenoemde regels vallen, terwijl ze toch niet gewenst zijn. <font color="red"> Het is dan aan de moderators om te bepalen of dit wel of niet is toegestaan. De moderators hebben in dit geval altijd het laatste woord. </font> Ben je het niet eens met een genomen beslissing door een moderator, meldt ons dit dan via email of PM. Nooit openlijk via het forum! </font>

Ieder lid is hiermee akoord gegaan en ik wens dan ook, dat het wordt nageleeft. Niet mee eens = exit!

Voor de resterende leden - VEEL FORUM PLEZIER!!!

groetjes,

Exciter

VEEJAY

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Exciter</font><hr />

@ Daniel_Fabia - Ik wens geen opmerkingen over aantal berichten. Elk lid heeft hier de zelfde rechten en plichten.
Exciter

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/407.gif

/forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan