kan kloppen, functie is Autobahnverlichting (maar weet nog steeds niet of het standaard is, kon vannacht in het naar huis keren wel testen qua snelheid maja.. toen was het al donker uiteraard! dus de lichten brandden toen (gelukkig) automatisch)mijn o2 sprong aan bij 150km/h en ging na een poosje weer uit( zat trouwens een boordcomputer in van een passat uit 2011)!
Je moet je boekje beter lezen. Ze gaan pas bij veel lagere snelheden (lange tijd onder de 60 of zo) weer uit. En ondertussen kan het al zijn gaan schemeren, waardoor ze daar dan weer aan zullen blijven.Ik heb eenzelfde ervaring. Als ik harder dan 120km/u rijd, dan gaat bij mij automatisch de xenon-verlichting aan. Als de snelheid echter weer onder de 120 zakt (hetgeen op de Nederlandse snelwegen nogal vaak het geval is), dan gaat de verlichting vervolgens vaak niet weer vanzelf uit, maar soms ook weer wel. En dat terwijl er op die momenten verder voldoende licht buiten is. Kennelijk een softwarebug. Ik heb me er bij neergelegd, zo vervelend vind ik het niet. Ik zou het kwalijker vinden als de verlichting in het donker automatisch ineens uit zou gaan.