Rooverz
Actief lid
Hoi,Hoi,
Ik ben sinds enkele weken de trotse bezitter van een octavia combi 1.4 (150pk)
Super auto!
Ik heb echter enkele vraagjes waar jullie misschien iets op weten:
1) Als de voorste ruitenwissers in de intervalstand gebruikt worden, staan ze iets hoger op de voorruit dan als ze volledig uit staan. In deze hogere stand heb ik tijdens het rijden boven de 100 km/u last van storend windgeruis. Het is ook net alsof men met kleine steentjes tegen de voorruit gooit. In de twee andere standen heb ik hier geen last van.
De dealer had hier nog nooit van gehoord. Iemand van jullie wel?
2) Ik kan maar een mobiele telefoon koppelen met skoda connect. Ik vind dit maar raar want als mijn vrouw met de auto weg is, kan ze geen gebruik maken van de online diensten. Volgens de dealer zou het te maken hebben met "de licentie". Klopt dit volgens jullie of is er wel een mogelijkheid om twee mobiele telefoons te koppelen?
3) Ik rijd (voorlopig) niet al te sportief daar er nog maar 1300km op de teller staan maar ik ben al wel verschoten van het verbruik. 650 km en ik diende al een volle bak te tanken. wel even verschieten als je van een diesel komt. Zou dit verbruik nog dalen of zijn er andere mogelijkheden om dit verbruik te laten dalen?
Heb je al geprobeerd of je de telefoon van je vrouw via haar Wifi Hotspot kan verbinden en zodoende gebruik kan maken van de connect functies?