Logic stelt zich voor

Logic

Actief lid
Toch maar ff officieel voorstellen.
Vandaag bericht gehad van mijn dealer Versluis in Zoetermeer. In week 41 of 42 komt dan eindelijk mijn Octavia Combi Elegance 1.9 TDI. En ik moet zeggen dat het wachten alleen maar langer duurt sinds ik op dit forum beland ben en al die enthousiaste verhalen lees.....
Ik ben zelf 35, getrouwd en twee kinderen(jongen van 7, meisje van 5) en werkzaam bij een importeur van Zweedse ergonomische bureau-/werkstoelen. Dus voor een goed zitadvies ben ik altijd beschikbaar /forum/images/graemlins/smile.gif
Waarom nu een Octavia? Heel simpel; ik wil een goede en complete auto en zo min mogelijk bijtelling. Dus dan lijkt een skoda mij een uitstekende keuze, en daarbij vind ik de Octavia ook nog erg mooi.
Ik zal jullie in oktober nog wel verblijden met een fotootje als hij er is.
Tot slot mijn complimenten aan Exciter voor een mooi en ook nog erg nuttig forum. Ik heb er al veel van opgestoken wat uiteraard ook te danken is aan alle leden die hier nuttige(en minder nuttige /forum/images/graemlins/wink.gif) topics plaatsen.

Logic

Actief lid
Trekhaakje, VDO navi, bagagenetje en verhoogde laadvloer.
Niet zo heel spannend dus. hij had standaard alles wat ik wilde.

Grey

Lid
Goed man! Ik heb mijn O2 ook bij Versluis in Z'meer vandaan. Ben best tevreden over de service. Ook al heb ik er nog nauwelijks gebruik van hoeven maken (14.000km op de teller).

Logic

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
/forum/images/graemlins/blush.gif thnx 4 da compliment...

en veel plezier.

[/ QUOTE ]

Geen dank, het mag gezegd worden. Weer terug van vakantie?

Logic

Actief lid
Vandaag bericht gehad van Versluis dat mijn auto bij de importeur staat. Dus in de week van 10 oktober is hij klaar. Waarschijnlijk op vrijdag, maar als alles meezit al wat eerder. Dus het einde is nabij!! (ehh, van het wachten dus) /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

Wiseguy

Actief lid
In ieder geval heel erg veel plezier van je O2 en welkom op het forum! /forum/images/graemlins/cool.gif

VEEJAY

Forumguru
Succes en hoop dat je het de laatste dagen nog kan volhouden /forum/images/graemlins/489.gif

Logic

Actief lid
Bedankt en hoop dat ik het de laatste dagen nog kan volhouden /forum/images/graemlins/489.gif
/forum/images/graemlins/grin.gif

Maarten

Forumguru
Welkom en alvast veel plezier met je nieuwe auto. Als ik iedereen hier mag geloven (en dat doe ik natuurlijk) dan hoef je geen spijt te hebben!

Bovenaan Onderaan