Logic stelt zich voor

Logic

Actief lid
/forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif MORGENMIDDAG KAN IK HEM OPHALEN /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif
/forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/473.gif VAARWEL V40, WELKOM OCTAVIA /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

Logic

Actief lid
Ehh jongens, niet te snel graag, ik zei toch duidelijk morgenmiddag. Nu is het nog ochtend. Nog 7 uur, 15 minuten en 36 seconden.... /forum/images/graemlins/grin.gif

higgy

Forumguru
@Logic: wat vond je overigens zelf van de V40? Heb er twee dagen in mogen toeren in het verleden en ik vond het k*t rijden en dito zitten.
Optisch wel een leuke auto.

Wiseguy

Actief lid
Ik ben zelf altijd wel een Volvo liefhebber geweest moet ik zeggen.... heb er ook in veel mogen rijden (van daddy natuurlijk).... De huidige is een 850 T5 Sedan.... met slechts 253PK... dat vliegt kan ik je zeggen.... en zuipt ook genoeg trouwens....

De nieuwe V40 vond ik optisch inderdaad ook wel erg mooi en ik moet zeggen dat ik 'm ook zeker niet slecht vond rijden (keertje in die van een collega een ritje mogen maken)...

Maar goed... nou heb ik Skoda ontdekt en ik ben wel helemaal om voor de VAG auto's... /forum/images/graemlins/grin.gif

Logic

Actief lid
nog maar een kleine twee uur.....
@Higgy; De V40 van voor mijn tijd rijdt idd niet erg best; week en zwabberig. Die van mij was van de laatste lichting en dat stuurt als een scheermes en rijdt fantastisch.
Wat betreft het zitten: Volvo stoelen behoren qua vorm tot de absolute top. En ik ben vanuit mijn opleiding en beroep een zeer kritische zitter(eigenlijk gewoon een zeikerd /forum/images/graemlins/grin.gif ). Maar uiteraard is niemand gelijk en het kan best zijn dat het jou gewoon niet past. (ik word nu wel benieuwd naar je verschijning /forum/images/graemlins/grin.gif )
Ik zal altijd met een goed gevoel terugkijken op 3 jaar Volvo rijden, maar op dit moment heb ik vooral zin in mijn Octavia. Mijn zoontje gaat mee vanmiddag. Hij zei gisteren: "morgen wordt een prachtige dag, dan gaan we de auto halen" Lief he...

AMBIO2

Actief lid
Veel plezier met je nieuwe wagen en
je zoon heeft schijnbaar verstand van auto's /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mijn zoontje gaat mee vanmiddag. Hij zei gisteren: "morgen wordt een prachtige dag, dan gaan we de auto halen" Lief he...

[/ QUOTE ]

Ah, Logic Jr zit nu dus vol verwachting op de achterbank van de V40...

Altijd prachtige momenten om te delen tussen vader en zoon. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

VEEJAY

Forumguru
Wacht maar als ie zijn rijbewijs heeft dan ben je je auto het hele weekend kwijt /forum/images/graemlins/winkie.gif

Karstieman

Forumguru
Je mooie auto uitlenen aan je kind ? /forum/images/graemlins/crazy.gif
Ik denk 't niet...
Nou ja..vooruit dan..als ie meer dan 10 jaar rijervaring heeft mag ie nog eens komen vragen! /forum/images/graemlins/smile.gif

Logic

Actief lid
Hij staat voor de deur te glimmen, ik heb er nog maar 5 kilometer mee kunnen rijden, snif.
Gauw slapen, dan is het weer snel ochtend!!

Wiseguy

Actief lid
Het is ochtend!!!! Wakker worden!!!! Snel veel heerlijke kilometers maken in je nieuwe Octi! /forum/images/graemlins/grin.gif

Veel plezier ermee Logic.. /forum/images/graemlins/wink.gif

Karstieman

Forumguru
Lijkt me wel logisch dat Logic een mooie fotosessie voor ons gaat maken, daar het vandaag nog mooi zonnig weer gaat worden /forum/images/graemlins/smile.gif Ik ben benieuwd !

Wiseguy

Actief lid
Uiteraard.... en is ook nog eens leuk voor in het plakboek nietwaar... of voor later, dat je kan laten zien dat jij (en de rest van ons natuurlijk) al veel eerder zo slim was om een Skoda te rijden.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Karstieman

Forumguru
Logic, je hebt 't vast al gelezen, maar voor de zekerheid: Lees voordat je gaat rijden nog eens het stukje over 'inrijden van je auto'. Daar staan misschien nog handige tips in om je auto goed in te rijden /forum/images/graemlins/smile.gif

Bovenaan Onderaan