hemi24
Forumguru
Bartg, lol, in mijn tabel staat +5...voor die maat, maar dat werkt dus totaal niet.
staat er in jouw tabel dan ook al “6” voor?
Bartg, lol, in mijn tabel staat +5...voor die maat, maar dat werkt dus totaal niet.
Blijft vreemd, aangezien de maat waar “ok” bij staat wel dezelfde zijn...
Wellicht is het type clips anders?
Bij de versie van RUD kun je ook de ketting zelf inkorten.
Of er zit in mijn pakket op een of andere manier een verkeerde tabel.
@De Stip : Ik ben ook aan het bedenken om deze te bestellen, kun je aangeven hoeveel ruimte ze aan de achterkant innemen ? Ik heb 235/55-18 wielen (ja, zonder nadenken aangegeven dat ik daar wel mijn winterbanden omheen wilde hebben, niet wetende dat het erachter zo krap zou worden)
@mwhite : heb jij al kettingen gevonden ?
Ik ben wel benieuwd naar de levensduur van het rubberen elastiek. Ik neem voor de zekerheid maar een tieweap mee..want als elastiek stuk is gaat de spanning v d ketting af.
Geen idee hoeveel ruimte ze innemen. Dat ben ik vergeten te controleren. Maar ze passen prima en zijn kei handig in het gebruik. Ik heb 20mm spacers geplaatst voor de looks, maar ook om net dat stukje extra ruimte te genereren. Opzet geslaagd dus.
De kettingen heb ik zoals verwacht was, niet hoeven te gebruiken in Oostenrijk. Maar zonder kettingen en/of niet passende kettingen op pad gaan is voor mij geen optie. Vandaar dat ik voor deze gekozen heb.
Goeiemorgen.. haha ja heb de getallen even bijgewerkt in m'n vorige post; komt het verschil op 0,38 cm ipv 0,34