Dank je voor je reacties. Ik heb inderdaad een FL O2 RS, maar daar zijn ook nog motorverschillen in. In de eerste reeks FL O2's had de motor een riem en heette die, als ik het goed heb EA888 CCTA. Dat is de 200pk TSI die ook in de Golf gti MK5 lag. Vanaf een bepaald moment is daar de dan de EA888 CCZA in komen te liggen, met een ketting in plaats van een distributieriem. Dat is mechanisch dezelfde motor als in de Golf gti MK6, maar deze heeft daar de code CCZB met andere software en 10pk meer.
Als jij een TFSI hebt, dat is als ik het goed heb de EA113 BWA motor (BWA is de versie - EA113 het type). Dat is ook een 200pk versie van wat ooit de atmosferische 2 liter benzine van de VAG groep was. De EA888 is geen doorontwikkeling van de EA113 versies maar een compleet nieuwe motor. Mogelijk is het daarom nodig een ander LPG systeem te ontwikkelen.
Ik heb zelf een uitneembare trekhaak dus ik kan jouw systeem niet toepassen. Ik zie het ook niet zitten om in de bumper zo'n lelijke nippel in te bouwen. Als ik de conversie doe, is het eentje in de tankdop, naast de benzinevuldop.
In België is het wel verplicht om een lelijke LPG sticker te kleven. Ik weet wel dat er velen die enkel bij de keuring opkleven...
500km is goed op LPG, ik haal op benzine niet bijster veel meer nu. Het zou inderdaad wel goed zijn dat ik totaal geen benzineverbruik heb. Dat lijkt me wat raar... Ik hoorde van de installateur waar ik me informeerde dat het huidige BRC systeem tot 20% benzine verbruikt, om de 200 cycli eentje op benzine voor de koeling. Het nieuwe systeem gebruikt vloeibare LPG en koelt daarmee waardoor er totaal geen benzine meer nodig is. Daarvoor zitten er om de een of andere reden wel 3 pompen in de benzinetank??? Ik hoor ook dat Vialle afgeraden wordt... van Prins heb ik nog geen reviews gezien.