Latere reacties zijn ook welkom hoor
Ik heb nu ca 6000 km op lpg gereden en het bevalt me prima, vooral het afrekenen aan de pomp!
Qua toeren kom ik zelden boven de 3500, er zit voldoende pit ''onderin'' de motor.
Ik heb ook nieuwe bougies aangeschaft maar niet de lpg bougies, zijn toch wel flink aan de prijs, ik heb de platina versie genomen.
Ze moeten er nog in maar ook bij mijn motor zitten bougie 2 en 3 ''verstopt'' onder de inlaat, ik moet nog moed verzamelen :wacky:
Het moet te doen zijn zonder de inlaat te demonteren, met een knikstuk op de ratel moet de klus te doen zijn, stekkers van de injectoren eraf om nog iets meer ruimte te creeren.
Interval geeft aan nog 1500 km tot de volgende beurt dus volgende maand ga ik ermee aan de slag, luchtfilter en interieurfilter heb ik ook al in huis.
Alleen het olie verversen twijfel ik over, met een vacuumpomp kan je de olie eruit halen zonder dat je eronder hoeft te gaan liggen, probleem is het oliefilter, ik denk niet dat ik die van bovenaf eruit krijg. Als van bovenaf niet lukt moet je er toch onder om de beschermplaat los te nemen en daarvandaan het oliefilter verwijderen. Dan kan je ook de plug losnemen en de olie aftappen.
Ik heb geen put of brug tot mijn beschikking en op straat gaan liggen vind ik eigenlijk geen optie, zijn er forumleden die hier ervaring mee hebben of moet ik hiervoor toch naar de garage?