Vlaar032
Senior Member
Sorry. Ik sta ook op hoogpanning: we hebben thuis de poppen aan t dansen voor elektrisch versus benzine....Zowel op werk als thuis. Eerst zonnepanelen op t thuis-dak, dat ligt. Mijn vrouw wil echter geen Uppie op stroom, daar wilde ik ns voorzichtig mee beginnen. Heeft nu n Aygo uit 2018 met 3km /jaar.
Zoiets ook op t werk. Ongeveer jouw elektrisch rekensommetje (x 40st) laten zien. Directie toch gewoon benzine. Beperken ons tot compromis met 40st 1L 3 cylindertjes. In Octavia's en Golf. Levertijden van n eeuw
Die Spaceback 1,2 of 1.0 stond trouwens ook op m'n (privé) wensenlijstje, wilde niet meer een diesel, maar de meesten konden 900kg trekken. Die 1,2-en zijn prima als de ketting een keer gedaan is. De sept '21 gekochte Nissan heeft eigenlijk zo'n zelfde soort blok, zelfde ketting probleem als ik pech heb, lol maar kan 1200 trekken dat is genoeg voor n klein caravannetje.
Omdat ik privé ook een grotere elektrische auto alleen maar zou kopen, is dat nu nog duur voor mij. De Up en een 2e hands Nissan Leaf komt wel dicht bij. Moet wel de caravan op een andere manier, ff iets huren of zo.
Zoiets ook op t werk. Ongeveer jouw elektrisch rekensommetje (x 40st) laten zien. Directie toch gewoon benzine. Beperken ons tot compromis met 40st 1L 3 cylindertjes. In Octavia's en Golf. Levertijden van n eeuw
Die Spaceback 1,2 of 1.0 stond trouwens ook op m'n (privé) wensenlijstje, wilde niet meer een diesel, maar de meesten konden 900kg trekken. Die 1,2-en zijn prima als de ketting een keer gedaan is. De sept '21 gekochte Nissan heeft eigenlijk zo'n zelfde soort blok, zelfde ketting probleem als ik pech heb, lol maar kan 1200 trekken dat is genoeg voor n klein caravannetje.
Omdat ik privé ook een grotere elektrische auto alleen maar zou kopen, is dat nu nog duur voor mij. De Up en een 2e hands Nissan Leaf komt wel dicht bij. Moet wel de caravan op een andere manier, ff iets huren of zo.
Laatst bewerkt: