Mag ik me voorstellen? Wouter

Goedemiddag allemaal,

mijn naam is Wouter en rij sinds juni dit jaar een Superb Combi van 2014, de 2.0 diesel 170 pk manueel. Gekocht bij een garage in West Vlaanderen die deze voor een klant verkocht.
We hebben al een haat liefde verhouding want lekke waterpomp later en gezaag van de boordcomputer voor een oliewissel ondanks een onderhoud in februari... De wagen had dan net iets meer dan 150.000 km op de teller.
Een paar jaar geleden reed ik met een Octavia Combi 1.9 90 pk van de eerste generatie maar al de heldere koplampen die toch niet zo veel licht gaven, zo een fletsblauwe die niet proper te houden viel maar o zo tevreden van geweest.
Staat er nu nog in de garage een Fabia Combi van 2011 met de 1.2 driepitter benzine van 70 pk denk ik. Niet vooruit te branden maar een plezant autooke voor erbij te hebben en rond de kerktoren te rijden. Lekker praktisch ook voor mijn vrouw die als lerares allerlei zaken mee te sleuren heeft naar school. Tussen de octavia en superb nog een 2 tal volvo's gereden, V40 Combi en S60. Dat was een beer van een wagen, maar kostelijk als het weer eens mis ging :sterretjes:.

Als hobby's pik ik graag wel eens een concertje mee, :rockon: metal in alle vormen maar hoe onverstaanbaarder hoe beter, en af en toe eens een dagje gaan gevechtsvliegtuigen spotten aan Kleine Brogel, durven we graag naar de truckrace in Zolder gaan enz. Dus veel lawaai en stank, ik ben erbij...

Hopelijk tot lees en misschien eens op een of andere bijeenkomst.

Groeten, Wouter

JeSko

Forumguru
Aha welkom Wouter ;)

Trouwens die waterpomp is een echt kwaaltje, dat komt bij heel veel TDI's rond die tijd vroeg of laat, moet je wat geluk met hebben.

Hoi JeSko,
een duur kwaaltje dan toch. Distributieriem, span- en geleidingsrollen, koelvloeistof wat werkuren en hopla zomaar 860 euri armer.
Dat was een zure moet ik zeggen. Wel wist de garage te zeggen dat ik nog geluk had om tot bij hen te geraken, koelvloeistof liep in sneltreintempo de straat op.

Dankjewel allemaal. Als de wagen zich vanaf nu wil gedragen dan ga ik er nog veel plezier van hebben. Droog weer is dak open, is het warm genoeg dan ook de ramen. Je waant je bijna in een cabrio. Van de andere Skoda's altijd zeer tevreden geweest. Dus de grootste van de familie moet dit zeker gaan bevestigen.

Goedemorgen VAG-man,
de airco is verrassend weinig gebruikt afgelopen zomer. Alleen op de snelweg. :jaja:

Leuke bijkomstigheid, door de airco veel uit te laten (rij wel dagelijks een 60 km snelweg, op het gemakske) en rustig mee te gaan met het verkeer ben ik er al in geslaagd om 4,1 l/100km te rijden. Momenteel zit ik aan 4,8-4,9. Not bad I would say.

Daar moet ik dringend eens werk van maken om deze op de gevoelige pixel te krijgen. Schijnen inderdaad luider te zijn dat de F-16's. Stuur ze eens langs hier in Belgie zou ik zeggen. De onze blijven nog even achterwege.

Bakkertje

Forumguru
@Canon-Eye Het is zelfs zo erg dat ik hier in Wijchen kon horen dat ze opstegen in Volkel.
Dus ja ik kan me voorstellen dat dat in Leeuwarden tot een hoop ongenoegen lijdt..

Bovenaan Onderaan