Magical brown

gert riva

Nieuw lid
Heeft er iemand op het forum een superb combi in MAGICAL BROWN ?? Deze kleur is slechts zeer recent verkrijgbaar in België, en ik heb ze ook besteld op een klein kleurenkaartje...

Indien iemand er foto's van heeft, post ze even,....

ertromp

Forumguru
Geweldig mooie auto in die fotoreportage. Staat 'm goed dat magical brown en die velgen erbij!

gert riva

Nieuw lid
Inderdaad , héééél mooie kleur , vooral de foto's op die op dat autosalon genomen zijn komen geweldig mooi uit.
Mijn superb gaat nog mooier zijn , naar mijn smaak althans, omdat ik nog mooiere A8 velgen in 19-duim ga steken....
Natuurlijk is de binnenkant van deze wel top...maar ja , ook duur....
bedankt voor de foto's...

WouterO2C

Actief lid
Grappig he, dat het bruin uit de jaren 60/70 weer terug komt!

10-20 jaar geleden kon je echt NIET aankomen met een bruine auto. Nu mag (moet?) het weer!

Canon-Eye

Forumguru
Grappig he, dat het bruin uit de jaren 60/70 weer terug komt!

(:eek:beetje off topic, maar toch) Da's met veel dingen, kleding etc. - als je ze maar lang genoeg bewaart worden ze vanzelf weer hip.
Economen vinden dat overigens niet leuk: slecht voor de groei...

WouterO2C

Actief lid
gezien de titel van dit topic, is een discussie over de kleur bruin toch helemaal niet off-topic haha

NB: top kleur voor een zakelijk auto!

gert riva

Nieuw lid
Dat valt de laatste maanden echt wel op.... bruin komt terug.... na jarenlang zwart, grijs, zilver, en wit eindelijk een beetje verandering. Allé , dan ben ik toch nog hip en trendy op mijne leeftijd... (41)

WouterO2C

Actief lid
1
Zilver
zilver-klein.png
2
Zwart
zwart-klein.png
3
Wit
witkleurtop5-klein.png
4
Rood
roodkleurtop5-klein.png
5
Blauw
blauw-klein.png

bron: ANWB

Klopt, zilver staat al jaren bovenaan. Wat ik overigens niet in het straatbeeld terug zie. Echter is wit een 'mode'-kleur geweest de afgelopen paar jaar. Veel nieuwe auto's en prototypes werden in het wit gepresenteerd en veel auto's kwamen daardoor ook in het wit op straat terecht. Nu is dat precies hetzelfde met bruin!

RayDelft

Forumguru
Ik heb een Laurens en Klement bij de dealer in Rotterdam gezien in die kleur en ik vond het zo chique dat ik die kleur ga bestellen.

Bovenaan Onderaan