Marcel - Superb iV - sportline

SuperbIV

Senior Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marcel. Sinds 2-3 heb ik mijn Passat B7 TDI 170pk (getuned naar 205pk) ingerolen voor een Superb iV Sportline in de kleur racing blue.

Hij bevalt tot nu toe perfect. Degelijk, comfortabel, ruim, vrij sportief en zuinig; zeker voor z'n gewicht van bijna 1700kg (nu gemiddeld 4,4l/100km). Het hybride is wel even wennen, maar dat gaat al snel beter.

Ik hoop op dit forum meer te leren over de auto en misschien ook nog anderen te helpen.

Hierbij wat fotootjes van de wagen:

full

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt:

mwhite

Forumguru
welkom en mooie wagen...
kleur staat hem echt goed.!

begrijp de telefoon houder niet helemaal..
zit toch smartlink op?

Laatst bewerkt:

mwhite

Forumguru
bij mijn weten heeft een sportline altijd een draadloos opladen phonebox in de auto...

SuperbIV

Senior Member
Bedankt allemaal :). Voel me al helemaal welkom

... begrijp de telefoon houder niet helemaal..
zit toch smartlink op?

Vond het niet zo praktisch dat het smartlink met kabel werkt. Als het met bluetooth was geweest had ik de houder waarschijnlijk weggelaten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Derooke

Forumguru
Volgens wat ik ergens denk gelezen te hebben zou draadloos mogelijk zijn op het nr3 systeem met Android 9

SuperbIV

Senior Member
Heb het nog niet kunnen vinden helaas. Het zou dan moeten werken als je de telefoon eerst met USB verbind en de USB dan loshaalt. Als ik de USB loshaal is de verbinding echter direct verbroken. Lees wel dat er misschien nog een software update moet plaatsvinden voordat de draadloos functionaliteit gebruikt kan worden.

Laatst bewerkt door een moderator:

SuperbIV

Senior Member
Ah, helaas. Dan ben ik toch blij dat ik m'n carkit geïnstalleerd heb . Voor lange ritten plug ik m dan wel gewoon in.

Ik vind het verder wel een gebrek dat Flitsmeister nog niet op Android Auto zit. In een ideale wereld heb ik Flitsmeister op m'n instrumentenpaneel en Google maps op m'n Columbus.

Derooke

Forumguru
Kan je Android auto maps op je digitale instrument paneel tonen? Ik heb nu met m'n t-roc een digi cluster maar dit is niet mogelijk om maps (Waze ) daarop te krijgen . Ik moet wel zeggen dat ik geen ingebouwde gps heb dus dat het daaraan kan liggen weet ik niet .

Rallye

Forumguru
Nee, dat is al jaren niet mogelijk. Bij mijn Amundsen MIB2 bijvoorbeeld ook niet op de maxidot.

Ik ga ervan uit dat de MIB3 met draadloze CarPlay vanaf het nieuwe modeljaar over meer modellen zal worden uitgerold....

Bovenaan Onderaan