MarkvdD steldt zich even voor

Rob

Forumguru
Gefeliciteerd @MarkvdD met je Octavia en nog een warm welkom hier.
Veel en veilige kilometers gewenst.

Foto's maken moet met jouw hobby vast wel goed komen ;)
 

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Heel veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
 

MarkvdD

Forumguru
@Octavia32 , bedankt voor de tip. Gelijk even gekeken maar hij/zij heeft er geen advertentie van staan geloof ik in het 'Te koop' topic. Zal eens contact opnemen met @Noord26 over dat stuur .... ;)

@Rob en @Corné de Kluijver , bedankt voor jullie welkom en idd hopen we op veel veilige en plezierige kilometers. Maar het vooruitzicht is goed dus we hebben er zin in .... :jaja: En ja, foto's maken op zich lukt me wel, nu nog tijd maken om foto's van de auto te maken .... ;)
 

MarkvdD

Forumguru
@Noord26 , bedankt voor je link .... :thumbsup:

Stuur ziet er goed uit en is wat ik zoek, echter komt deze aanbieding eigenlijk wat te vroeg. Iets met budget en net een nieuwe auto enzo .... :bloos:

Maar zal wel alvast een topic openen om info in te winnen over de mogelijkheden en hoe en wat er allemaal nodig is en uitgezocht moet worden om dit stuur te plaatsen en werkend te krijgen.
 

newwolf84

Forumguru
Welkom Mark ! En wat je stuurtje betreft, probeer idd eens uit te vogelen of je de modules ook aan boord hebt zodat dit kan werken. Anders heb je wel een stuur met knopjes maar wat het niet doet.

Edit, lees net iets met budget...

Wat nog wel een leuke optie is en niet te veel kost is de kofferbak mod !


En eventueel de nieuwe logo's
 

Noord26

Forumguru
@Noord26 , bedankt voor je link .... :thumbsup:

Stuur ziet er goed uit en is wat ik zoek, echter komt deze aanbieding eigenlijk wat te vroeg. Iets met budget en net een nieuwe auto enzo .... :bloos:

Maar zal wel alvast een topic openen om info in te winnen over de mogelijkheden en hoe en wat er allemaal nodig is en uitgezocht moet worden om dit stuur te plaatsen en werkend te krijgen.

Je kan het ook bij de dealer bestellen voor tussen de 800 en 900 (nieuw). Als je het daarvoor al hebt. Dus die €150,- incl is gewoon een koopje.
 

MarkvdD

Forumguru
@newwolf84 , ja idd ik wil eerst uitzoeken of alle modules die nodig zijn aanwezig zijn. Maar dit project staat nog even op de lange baan.

Die kofferbak mod heb ik ook zeker interesse in, daar ga ik me denk ik als eerste op richten. lijkt mee een mooie toevoeging.

En uh, die nieuwe logo's? Wat is oud en wat is nieuw?
 

MarkvdD

Forumguru
@Noord26 , dat geloof ik direct maar als ik het geld er even niet voor heb ik zelfs die €150 teveel .... ;) Iets met prioriteiten enzo .... ;)
 

Joske

Forumguru
En uh, die nieuwe logo's? Wat is oud en wat is nieuw?

"nieuw" :)
2012-05-23094517.jpg
 

newwolf84

Forumguru
En dit zijn de bestelnummers voor de kofferbak en motorkap;



5J0853621AAUL

1ST853601AAUL

maar helaas zijn deze ( uiteraard ) niet gratis kosten € 28,25 en € 19,30 bij de dealer
 

MarkvdD

Forumguru
Een hoop mensen hier hebben al met me meegedacht en meegelezen in dit topic over de aanschaf van een Octavia 3 met hogere km-stand. Afgelopen zaterdag zijn we naar Emmen afgereisd om die auto te gaan bekijken en een proefrit te maken :giggle: We hebben vind ikzelf ene mooie deal kunnen maken en hebben hem gelijk mee kunnen nemen.

Hele comfortabele, fijne en compleet uitgeruste auto, het is een Octavia 3 fl Greentech Style Bussiness 1.5 tsi DSG :cool:

WhatsApp Image 2024-07-08 at 15.50.50.jpeg

WhatsApp Image 2024-07-08 at 15.50.49.jpeg

Wat een verschil qua comfort, rijgedrag en techniek met onze vorige Octavia die inmiddels 15 jaar oud is :giggle:

Later zal ik iets meer delen over onze nieuwe auto en ik zal in de komende tijd vast wel wat vragen hebben over de Octavia 3 :giggle:
 

Bakkertje

Forumguru
Mooi hoor en altijd gaaf om een keer een andere kleur dan wit, grijs of zwart op de weg te zien (zei hij die een zwarte auto heeft)

Veel fijne en veilige kilometers gewenst!
 

Okki

Donateur
Ook knap dat een Skoda van 15 jaar oud we helemaal niet uitziet als een auto van 15 jaar oud! Het verschil zie je uiteraard wel terug aan de binnenkant.
Gefeliciteerd ermee!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan