Martijn stelt zich ook even voor

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat de prijs van een 2e hands stuurhoeksensor niet zoveel verschil maakt met een nieuwe, en bij een 2e hands loop je de kans dat ie na een poosje opnieuw vervangen moet worden. Ik denk dat je even de kosten voor een nieuwe en gebruikte sensor naast elkaar moet leggen, en kijken wat het je kost om een nieuwe te monteren en werkend te krijgen (ik dacht dat ie aangemeld/ingeleerd moest worden, maar ben daar niet zeker van)

Kleine update m.b.t. mijn Faab,

Vandaag bij m'n garage geweest en 'm even uitgebreid laten checken. Ziet er allemaal nog goed uit! Gelijk even de motor laten controleren (vanwege het gerammel en ook onregelmatig stationair). Er schijnt speling op de ketting te zitten waardoor die ook schokt en onregelmatig loopt. Dus de distributie wordt vervangen. Gelijk ook de stuurfout uit laten lezen. Inderdaad is de stuurhoeksensor defect, dus die wordt vervangen. Ik had ook geen idee wanneer ie een beurt heeft gehad dus er komt ook een beurtje bij. Totale schade: iets over 400 euro wat ik persoonlijk erg weinig vind! :D:D

Bovenaan Onderaan