Ah! Daarom plaats je die levensgrote foto er ook bij natuurlijkNee nee, het gaat mij vooral om de terzake kundigheid
Zeg het nou maar...... het is je Zus !!!
Helaas ik heb alleen twee broers en die zijn lang zo knap niet.Zeg het nou maar...... het is je Zus !!!
Ziet er een stuk beter uit dan jij, maar ze zal dan ook wel op de moeder lijken....
Dat lijkt mij stug........ Martin Schilder, de grondlegger van dit bedrijf, is in 1935 in Limmen gestart met de verkoop van rijwielen. Stel dat hij toen 20 jaar oud was, dan is hij geboren in 1915. Is jouw auto nu terug gebracht door een man van meer dan honderd jaar oud..........? Moet er niet aan denken.Later op de dag kwam Martin zelf de auto afgooien bij kantoor
Blij met de service en gemak met afzetten/brengen!
Zou ik best een proefritje mee willen maken...Bij Skoda Martin Schilder
Bekijk bijlage 55830
Helaas ik heb alleen twee broers en die zijn lang zo knap niet.
Kan het dan nog erger dan jij ????Helaas ik heb alleen twee broers en die zijn lang zo knap niet.
Die moet je even uitleggen, ik volg hem niet denk ik....Je hebt wel een hoge dunk van jezelf ofniet.
Ik heb het over mijn broers, die zijn inderdaad minder knap dan ikKan het dan nog erger dan jij ????
brrrrrrr
Dat ben je vergeten? Die foto natuurlijk, of eigenlijk het onderwerp op die foto.wat was het onderwerp ook alweer???