Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Valse hoop.
Het probleem is er weer!
Hoe vaak blijft dat terug komen?
Erg vervelend.
Moet ik weer even langs de dealer om het e.e.a. te laten 'resetten'.
Ik ga maar eens vragen wat ze doen. dan kan ik het de volgende keer zelf!
Nou, het was zover. Weer hetzelfde probleem gehad. Deze keer zelf gereset en meteen de dealer gebeld. Samen met het windruis probleem hebben ze het opgelost. Dance compleet vervangen, mede omdat de cd-speler wel eens vastliep (zie ander topic).
Ondertussen heeft het probleem zich weer een keer of drie voorgedaan, ook na de vervanging van de radio.
De dealer heeft nu 'bijstand' aangevraagd, ik neem aan bij de importeur.
Ik wacht even af tot ik door de dealer gebeld wordt.
Ik vind het ook vreemd. Zeker omdat het (blijkt tijdelijk) op te lossen is door de accu pool even los te maken.
Ben benieuwd naar de oplossing.
Het is geen levensgroot probleem, maar wel vreemd en lastig.
Moet zeggen dat de auto me verder prima bevalt.
Ik heb minder problemen als met mijn vorige nieuwe Fabia.
Vandaag een telefoontje gehad van de dealer in verband met het deels uitvallen van het Maxidot systeem.
Men heeft 'ontdekt' dat het een software matig probleem is wat op te lossen valt met een software update.
Tesamen met het vervangen van de emblemen aan de voor- en achterkant wordt de update uitgevoerd.
Ben benieuwd!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.