Maxidot programmeerbare opties

Giant

Forumguru
Je kan idd in je Maxi Dot scherm instellen dat het automatisch moet sluiten.
Helaas, dit kan je niet in je maxidot instellen. Overigens, als je de 'sluiten' knop op je afstandsbediening een poosje ingedrukt houdt sluit de zonnerollo tot je de knop weer los laat.

RayDelft

Forumguru
Ik ben er nog niet helemaal achter hoe het zit. Eerst dacht ik dat het na x uur dicht ging zoals geschreven hier. Maar vandaag had ik een paar korte ritten en steeds deed ik de rollo open en steeds was het dicht. Ik denk dat het iets met de regensensor te maken heeft want het regende wel steeds. Blijft de vraag waarom wil het ding dicht als het regent? Je zou eerder denken dat hij dicht gaat als de zon schijnt.

De rollo wordt zowel door een verstreken tijd als door de regensensor gesloten. Sluit je auto maar eens af als je hem gaat wassen.

SuperBeeb

Forumguru
wat een leerzaam onderwerp. twee vragen die ik hier wilde stellen in 1x opgelost :thumbsup:
zonnescherm was me al eerder opgevallen, blijkt dus dat dat hoort. en vandaag viel me op dat m'n achterwisser wiste terwijl hij niet aan stond. hoort er dus ook bij. Nog meer verborgen verrassingen in een Skoda?

Bovenaan Onderaan