Maxidotproblemen oplossen.

Michelv.

Forumguru
cars-equipment
s.gif
( 699
iconPurpleStar_25x25.gif
)
s.gif

Was de verkoper op Ebay, maar heeft op dit moment niets meer te koop en zijn laatste bewertungen zijn niet veel belovend:mad:

aiva tco adoks

Forumguru
Geen origineel Skoda onderdeelnummer te vinden??
Misschien wil iemand van het forum eens kijken.

Zit er zelf al aan te denken om een gebruikte teller aan te schaffen en het scherm over te zetten.
maar ja die kosten ook al gauw 250 euro...

Michelv.

Forumguru
Dealer denk waarschijnlijk alleen in hele tellerklokken. Ebay in de gaten houden, wellicht gaan de tellerklokken daar voor schappelijkere prijzen.

Heb het oude schermpje hier nog liggen en daar staat ook niets bijzonders op, alleen wat getallen. Geen fabrikant ofzo.

Michelv.

Forumguru
Ook problemen? Post #22 hierboven heb ik het al neergezet, maar ik kan op dit moment op Ebay ook geen display's meer vinden voor in een Octavia, geduld hebben of een andere tellerklok kopen en daaruit halen.
Ik heb net "geluk" gehad op dat moment misschien dat ik hem gelijk vond op Ebay, voor zover je van "geluk" kunt spreken natuurlijk als je met een kapotte teller zit.
Tot nu toe nog geen problemen meer met mijn Maxidot dus gaat goed.

aiva tco adoks

Forumguru
Michelv. Zou je de dikte van je het scherm kunnen opmeten?? Ik heb een site gevonden die schermpjes verkoopt.
Tachoparts.nl

aiva tco adoks

Forumguru
Bedankt voor de moeite zal eens contact met ze opnemen, mijn teller ziet er zo uit (ter info)

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    971,4 KB · Weergaven: 20
Bovenaan Onderaan