Het Europese gelijkvormigheidsattest. Al met al een verwarrende situatie. Caravantrekker raadt min 80kg aan. En ik lees dat de meeste caravantrekkers hier ook min 75kg aanhouden. Wat moet ik nou?
Overigens: toen ik laatst onder mijn auto lag, vond ik het plaatje met de kogeldruk op de trekhaakbalk, ver weg gestopt achter de bumper. Was nauwelijks te vinden en vond ik bij toeval. Alleen van onderen liggend te zien (met een zaklamp erbij). Ik heb ook een af-fabriek trekhaak (niet automatisch alleen).
Maakt niet uit wat er op het plaatje staat, aangezien op papier je wagen de technische beperkende factor is.
Gok dat er 2100 kg trekgewicht en 100 kg kogeldruk op het plaatje van de haak staat…
@hemi24 Ja klopt zit op mijn Yeti. Afneembaar, maar niet kantelbaar (alleen de stekkerdoos kan worden weggedraaid). Er staat Westfalia op, en ook een Skoda sticker.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.