Mannen! Bedankt voor jullie info. Ik ga er mee aan de slag....na jaren last gehad van het tuningvirus dacht ik dat het wel wat over was...maar nee hoor, met een nieuwe wagen is het direct weer terug! Ik zoek een grote velg met platte band, dat staat nog steeds het mooist vind ik. Persoonlijk vind ik de Fabia een beetje een grijze muis, dus daarom mijn plannen qua pimpen. Zoals het nu staat: andere spiegels, verlagen, dikke velgen en waarschijnlijk wel weer iets met performance-bestickering....beetje Japans, maar persoonlijk vind ik het erg leuk staan. Ik houd jullie op de hoogte!
Wat is de gedachte achter die nijntje sticker?
Ik heb nu 205/45/17 voor en 205/55/17 achter,Darkproject had het over 205/40 17, wat jij nu op het oog hebt is 225/45 17. Dat betekent dat die een flink grotere diameter hebben dan de banden waar Darkprojectx het over had. Je zou voor dezelfde diameter bij die breedte juist een lagere band moeten nemen, dus eerder 225/35 17. Het scheelt trouwens ongeveer 2 cm in bandhoogte, dus 4 cm in totale diameter.
Ik heb verder geen idee wat er allemaal mogelijk is, maar de verschillen lijken me in dit geval erg groot.
Van fouten leer je Ik maak ze identiek met andere banden.Sommige hobbyisten mogen wat mij betreft direct het rijbewijs inleveren en de auto laten staan! Voor en achter veschillend formaat monteren, hoe verzin je het...