We lijken een beetje van het topic af te geraken en op de combinatie van carkit en Swing uit te komen, maar desondanks het volgende. In mijn nieuwe auto is de Bury CC9060 weer aangesloten. Mijn ervaring met carkits is dat deze op twee manieren aangesloten lijken te kunnen worden. Via de officiële mute-functie, zo was mijn oude THB carkit op de Stream aangesloten; je krijgt bij een telefoontje PHONE te zien in het scherm en bijvoorbeeld je CD pauzeert. Je ziet geen nummerinfo etc. op de radio, mij lijkt dat laatste overigens met de zeer eenvoudige CK7W ook niet mogelijk. Na het gesprek gaat de CD dan verder waar je gebleven was.
Bij mijn Bury lijkt dat, zowel in combinatie met de Stream als nu de Swing, niet mogelijk. Bij de Bury wordt de mogelijkheid, die de Swing ook heeft, voor een PHONE-functie, niet gebruikt. Als een telefoontje binnenkomt, wordt het geluid van de radio, naar het lijkt buiten de radio om, uitgeschakeld en wordt het geluid van de carkit over de voorste speakers weergegegeven. Zonder dat je het hoort gaat de radio echter wel door: de CD blijft draaien en bij de Swing speelt bijvoorbeeld ook de MDI door. Op het scherm van de telefoon zie je geen verandering.
De CK7W lijkt geschikt voor mogelijkheid 1, tenminste dat lijkt jouw ervaring uit het verleden aan te duiden. Wellicht is echter bijde Swing alleen mogelijkheid 2 beschikbaar. Bij jou lijkt er in zoverre iets mis dat de radio helmaal niet mut. Daar heb ik geen oplosssing voor. Meer informatie op de radio als het woord PHONE bij ontvangst van een telefoontje hoef je echter van een CK7W volgens mij niet te verwachten.