Me Sjonnie gril is er !

___JC___

Forumguru
Na een paar weken wachten is ie er dan. Moest nog wel even gespoten worden (hij wordt matzwart geleverd) en de klepvergrendeling moet ingekort worden.

Staat wel vet vond ik zelf.. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bijlagen

• 22895-Afb005.jpg
    22895-Afb005.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 51
ik wil in mijn superb ook zon gril zetten hoe werkt dat dan met d klep vergrendeling.
ik zag nl ook fotos van een gril waar een lelijke opening in zat voor deze vergrendeling

___JC___

Forumguru
Normaal steekt er een lipje uit de gril als je de klep ontgrendelt. Maar je kan door de opening die ontstaat ook rechtstreeks de haak omhoog halen (die je normaal omhoog haalt door aan het lipje te trekken.

Deze is van Milotec (www.milotec.de) en daar stond in pdf een uitleg op van hoe de gril geinstalleerd moet worden.
Maar voor de Superb hebben ze m ook en zonder lelijk gat erin.

Timothee

Actief lid
Vond je het Skoda logo niet mooi in de originele grille? Ik vind hem op deze foto een beetje vreemde "smoel" hebben met die "lege" grille /forum/images/graemlins/smile.gif

___JC___

Forumguru
Ik vond de gril te grof voor de auto. Die dikke chrome rand stond m gewoon niet zo. Het embleem vind ik niet lelijk overigens.
Meningen verschillen, de helft van de mensen zeg ' Gaaf!' de andere helft zegt ' Hee iemand heeft je embleem gejat!'.
/forum/images/graemlins/smirk.gif

Erg mooi!!!
Jammergenoeg staat dat niet bij mijn O2 want dan zal ik hem eerst moeten verlagen /forum/images/graemlins/winkie.gif

Fabia

† In Memoriam
Inderdaad, ik vind de orginele een stuk mooier.Maar goed smaken verschillen en dat is maar goed ook anders werd de wreld wel erg saai.

poekie

Actief lid
Ziet er goed uit!
Maar dan wil ik natuurlijk weer dezelfde gril maar dan zonder chromen rand.
En dan heb je de 63201 zonder chromen rand maar niet met zwart maar met roestvrij staal gaas.
Of je hebt de 60004 met zwart gaas, maar dan wel weer met chromen rand.
Het is ook nooit goed :-/

ougie

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Inderdaad, ik vind de orginele een stuk mooier.Maar goed smaken verschillen en dat is maar goed ook anders werd de wreld wel erg saai.

[/ QUOTE ]

Ik ben nu eenmaal gek op chroom /forum/images/graemlins/crazy.gif

___JC___

Forumguru
Nou we zitten weer aardig op 50-50 dus de voorspelling klopte aardig..
/forum/images/graemlins/grin.gif

LenK

Forumguru
Ik vind de standaard gril van de O2 iets te pompeus. En bij mijn zwarte lak springt dat er extra uit. Een Superb-like gril zou mooier zijn.
Maar de Sjonnie gril is weer iets te weinig van het goede en je mist het logo.
Mensen we vinden allemaal Skoda goed, dus dan ook voor het logo gaan! Een gevleugelde pijl met een agressief oogje erin, wat wil je nog meer???

Karstieman

Forumguru
Ja, ik vind 't ook op een Audi lijken nu.
Foei ! Toch staat 't niet verkeerd /forum/images/graemlins/wink.gif

Timothee

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Ik vind de standaard gril van de O2 iets te pompeus. En bij mijn zwarte lak springt dat er extra uit.

[/ QUOTE ]

Ik heb ook een zwarte O2 besteld en ik vind dat pompeuze juist ruig. Dat maakt de Octavia juist zo dik...zo imponerend als er een achter je aan komt stormen /forum/images/graemlins/smile.gif

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Timothee</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Ik vind de standaard gril van de O2 iets te pompeus. En bij mijn zwarte lak springt dat er extra uit.

[/ QUOTE ]

Ik heb ook een zwarte O2 besteld en ik vind dat pompeuze juist ruig. Dat maakt de Octavia juist zo dik...zo imponerend als er een achter je aan komt stormen /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]Met xenon aan... /forum/images/graemlins/cool.gif

MMM

Lid
Wel logo, niet logo ... ik wil een eigen logo op de gril en achterklep !!!

Nou ik daar zo over begin ... zijn die dingen op de een of andere manier gemakkelijk aan te passen of te openen of zo?

Bovenaan Onderaan