Me Sjonnie gril is er !

Zoef

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

sjonnie gehalte valt mee, 5 ringetjes en het lijkt aardig audi

[/ QUOTE ]
Ik dacht dat audi altijd 4 ringetjes had?? /forum/images/graemlins/koffie.gif

Je moet je minderwaardigheidscomplex toch ergens mee verdoezelen ?!?!? (gezien de foto met die ultra pauper bumper)

dburger

Nieuw lid
Op zich een mooie grill, maar wel erg kaal zonder logo.

Ik vind deze een stuk beter!

Bijlagen

• 26458-nieuwe grill.jpg
    26458-nieuwe grill.jpg
    84 KB · Weergaven: 41

___JC___

Forumguru
Ik zie weinig verschil met de originele grill. Op dat kleine wit-rode dingetje na een een rare sleuf?

poekie

Actief lid
Ik heb ook de Milotec besteld maar laat bij het spuiten de chromen rand gewoon mee spuiten.

dburger

Nieuw lid
Oké oké, jouw gril wijkt inderdaad meer af van de standaard, maar deze MS Design gril is ook met zwarte rand te verkrijgen.

En dat rode dingetje zal wel het logo van MS Design zijn...en dat zou je kunnen vervangen door het ABT logo, als je de O2 hebt laten chippen bijvoorbeeld /forum/images/graemlins/grin.gif

Dat verticale gleufje is inderdaad een minpuntje, maar hoe krijg je anders de motorkap open...jouw gril mist dat gleufje dus dat kun je me uiteraard vertellen.

Bijlagen

• 26495-ABT_GRILL.jpg
    26495-ABT_GRILL.jpg
    5,5 KB · Weergaven: 36

___JC___

Forumguru
Ik heb niet eens een Abt logo erbij gekregen bij aflevering.
Niet dat ik m erop zou plakken als ik m had overigens..

De vergrendeling van de motorkap kan ook zonder het lipje geopend worden namelijk door je hand gewoon ertussen door te steken en voila. Lipje wordt dan wel afgezaagd overigens.

Ieder zn smaak, ik vond de voorkant gewoon teveel chroom hebben en ben erg blij met me 'sjonnie gril'.

Bovenaan Onderaan