Red Devil
Actief lid
zo mensen.. ik heb van het weekend weer even wat gehobbyt (of hoe je het ook type moet:ahum
en ben bezig geweest de parrot carkit, en 2 telefoon houders goed en netjes in te bouwen...
heb een proclip en een brodit telefoon houder voor de telefoon van me werk gekregen, met een Parrot 3200LS Color.. de carkit had ik al meteen er ingeplaatst, alleen lag het schermpje nog ongelukkig in het bakje onder de radio.
zelf heb ik nog een brodit houder voor mn eigen telefoon besteld, en dit alles heb ik netjes op een metalen plaatje gemaakt, en deze op de Proclip gemonteerd.. zo dus helemaal geen gaten hoeven te maken in het dashboard o.i.d. (op 1 na om de bekabeling van het schermpje en de oplader in het dashboard te krijgen..
dit alles is erg goed gelukt en ziet er netjes uit
(al zeg ik het zelf) het lijkt nu net een cockpit.. haha![biggrin2.gif :D :D](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/biggrin2.gif)
ze vonden dit er wel netjes uitzien op me werk, en mag daar nu ook carkits proberen in te bouwen.. ben je systeembeheerder
ghehe... ook leuk toch?
![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
heb een proclip en een brodit telefoon houder voor de telefoon van me werk gekregen, met een Parrot 3200LS Color.. de carkit had ik al meteen er ingeplaatst, alleen lag het schermpje nog ongelukkig in het bakje onder de radio.
zelf heb ik nog een brodit houder voor mn eigen telefoon besteld, en dit alles heb ik netjes op een metalen plaatje gemaakt, en deze op de Proclip gemonteerd.. zo dus helemaal geen gaten hoeven te maken in het dashboard o.i.d. (op 1 na om de bekabeling van het schermpje en de oplader in het dashboard te krijgen..
dit alles is erg goed gelukt en ziet er netjes uit
![yeah.gif :yeah: :yeah:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/yeah.gif)
![biggrin2.gif :D :D](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/biggrin2.gif)
ze vonden dit er wel netjes uitzien op me werk, en mag daar nu ook carkits proberen in te bouwen.. ben je systeembeheerder
![koffie.gif :koffie: :koffie:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/koffie.gif)