Meest nutteloze optie voor 10 EUR? Dit!

henriz

Forumguru
Hoog in de lijst van nutteloze aankopen voor je auto: volgens velen het Octavia-logo dat ik heb aangeschaft (want auto geleverd met schone achterkant).
Toch heb ik 'm :D

skoda-logo-png.25090

Canon-Eye

Forumguru
@henriz, persoonlijk zou ik, als ik niet zo'n uitgesproken tegenstander was van zulke sponsen- en poetsdoekenkillers, dan ook nog wel de moeite hebben genomen om de oppervlakkige kijker voor een raadsel te stellen door hetzij de letters C, T, A en V ondersteboven te plakken, danwel ze van rechts naar links op te plakken (AIVATCO), of zo.
Gewoon, uit pure dwarsigheid... :jaja:

andrehj

Forumguru
Voor mij is de MDI de enige (en zeer goed werkende) mogelijkheid om een MP3stick met 60 GB muziek op aan te sluiten. Het SD-kaart slot gebruik ik dan voor de muziek en luisterboeken van de kids.
Deze combi werkt perfect, want de Amundsen onthoudt van beide waar hij gebleven is.

bobbl

Forumguru
Staat bij dat bakkie: only fit for 2013 Superb, maar de 2010 is toch hetzelfde zo te zien?

Noord26

Forumguru
Bij mij zitten ze er niet standaard in. Vind het wel iets hebben. Maar dan gewoon helemaal zwart, eventueel met een randje en niet dat opzichtige Superb erop gestikt..

Bakkertje

Forumguru
@henriz ja dat begrijp je goed het zijn er 2 en ze worden gratis opgestuurd (duurt meestal wel lang 1 a 2 maanden)

Het ziet er zo uit in het echt:

andrehj

Forumguru
OK, dat ziet er wel erg gaaf uit. Jammer dat het het oude logo is. Weet iemand of dit zo in een S2 past?

CDK

Forumguru
Ik heb ze er ook in zitten, is plug en play in een S2 als de verkoper aangeeft dat ze geschikt zijn voor een S2 ;)

Bovenaan Onderaan