Zie je wel !@philippe bakker die RS was van mij (nog voor zolang als ik hem heb hij staat in de verkoop haha) . Ik ben heel even op de meeting geweest helaas werd mijn bijrijder gebeld dat er iets was met een familie lid. Ik ben dus weer snel terug naar Nederland gegaan. Voor een volgende keer ben ik wel van de partij want het zag er wel reuze gezellig uit!
die kerel leeft voor zijn wagens en doet goede zaken bij BR maar toch ... GT3Ja Idd. Is zijn persoonlijke wagen.
Ik heb lange tijd met hem gebabbeld en hij ziet het zelf ook als een investering. Plus ik denk dat hij overal wel zijn mannetje zal kennen om zo auto's aan de beste prijs te kopen.die kerel leeft voor zijn wagens en doet goede zaken bij BR maar toch ... GT3
Net zoals DVX, 2 RS6-en. Geert heeft dan nog zo een speciale 991 als investering ...
dat eerste en dat laatste komt niet echt overeen. Als velen het zien als een investering, zal je nooit een koopje kunnen doen. En investering en GT3? Er worden er genoeg van geproduceerd. Zal mss stijgen binnen 20 jaar.Ik heb lange tijd met hem gebabbeld en hij ziet het zelf ook als een investering. Plus ik denk dat hij overal wel zijn mannetje zal kennen om zo auto's aan de beste prijs te kopen.
Zijn moeder zal haar kasbons hebben gehad hebben zeker en dan kunde al is een auto'ke kopen he ?dat eerste en dat laatste komt niet echt overeen. Als velen het zien als een investering, zal je nooit een koopje kunnen doen. En investering en GT3? Er worden er genoeg van geproduceerd. Zal mss stijgen binnen 20 jaar.
Zijn moeder zal haar kasbons hebben gehad hebben zeker en dan kunde al is een auto'ke kopen he ?
in een Kodiaq gereden
ik zag je rijden inderdaad
Geluid kwam eerst hè en daarna pas de Kodiaq
Of een appartement of een huis of...Zijn moeder zal haar kasbons hebben gehad hebben zeker en dan kunde al is een auto'ke kopen he ?