Ojah ?? waar ??(ik begreep dat Nederland wel zon heeft gezien zaterdag).
Wat een gezellige meeting! Bedankt Bram, zeer goed georganiseerd!
Sorry dat we ineens weg waren maar je was op trip met de golf .
Bedankt aan alle aanwezigen, jullie hebben er mee voor gezorgd dat dit een geslaagde meeting was!
1 suggestie voor volgende keer: FRIETKRAAM
Man wat hebben die Hollanders gezaagd achter die lekkere Belgische friet man!
Maar toppie Bram!
Geen probleem hoor! Geef het gewoon even ook mee hèDat wist ik natuurlijk niet Bram.. excuses maar was een goed bedoelde opmerking
was geboekt maar een paar weken voor de meeting op de fles gegaan dus gekeken naar een leuk alternatief
Ik moet je bekennen dat ik nog nooit zulke lekkere pannenkoeken gegeten heb buitenshuis. Het alternatief was zeker geslaagd
Behalve als je ze niet lust ....onderweg van naar de volgende meet wel een kleine pitstop gemaakt bij het restaurant met de gele bogenIk moet je bekennen dat ik nog nooit zulke lekkere pannenkoeken gegeten heb buitenshuis. Het alternatief was zeker geslaagd
Dat is dan een mooi alternatief van het alternatief..!Behalve als je ze niet lust ....onderweg van naar de volgende meet wel een kleine pitstop gemaakt bij het restaurant met de gele bogen
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Ik wil even langs deze weg aangeven dat ik vcds aanpassingen zeker zal doen deze dag maar....
Er is een nieuwere Bekijk bijlage 72501
Volgens mij is dat het afblazen van de remmen bij nat weer dat je dan wijzigt. Ik denk dat je daarmee het interval van het blazen verandert.en
In de lijst die voorop gesteld las ik:
Piepen van de remmen tegengaan Octavia 3
Hoe doe je dat ?
Bij mijn weinige kennis kan dat toch niet geprogrameerd worden ?
Of je zou dat remsysteem moeten kunnen benaderen via soft zodanig dat de achterremmen (in mijn geval) minder aangrijpen, maar als dat zou kunnen, mag dat dan wel?
In ieder geval elke dealer die ik al aansprak hierover heeft me gezegd dat er niets aan te doen is !
(geloof ik helemaal niet maar ja... ik heb geen zin om er zelf aan te gaan werken.)