bjorn_van_velthoven_
Forumguru
Bikini carwash ?
mmm weer één die thuis wat tekort komt........
Wast jou vrouw je auto regelmatig met haar blote tetten misschien ?mmm weer één die thuis wat tekort komt........
Met die piercings in der nippels ?Wast jou vrouw je auto regelmatig met haar blote tetten misschien ?
Ze moet met hare tijd meegaan heMet die piercings in der nippels ?
Vraag toch niet naar de bekende weg....
Maar ja zijn dat dan excentrische poets bewegingen.gewoon twee zachte pads aanhaken aan die piercings en gaan! Als ze oud genoeg is en geen implantaten heeft, pakt ze misschien de hele motorkap in 1 beweging
gewoon twee zachte pads aanhaken aan die piercings en gaan! Als ze oud genoeg is en geen implantaten heeft, pakt ze misschien de hele motorkap in 1 beweging
Maar ja zijn dat dan excentrische poets bewegingen.
Anders heb ik hologrammen in me lak die ik helemaal niet wil hebben ( model koeievlaai )
Hoezo ??ik denk dat jullie beide blij zijn dat jullie vrouwen niet op het forum komen???
Hoezo ??
Heb je wat te verbergen voor haar ?
Het is maar tekst hé, en zij kent me in de vorm van vlees en bloed !
Ja als zij wat vraagt dan vlieg ik.... geen zak thuis te vertellen zoals een ieder hier...
En degene die het hardst ontkent en buiten de deur de grootste mond heeft.................. juist kruipt voor haar..
Wie zegt dat ik het over mijn vrouw heb? Mijn vrouw heeft geen piercings, gelukkig, wel (discrete)tatoeages. Gelukkig zou zij ook niet de hele motorkap kunnen bestrijken, al zou ik dan niet minder van haar houden natuurlijk.ik denk dat jullie beide blij zijn dat jullie vrouwen niet op het forum komen???
Wij hebben een democratie: als ik zeg ik doe de afwas, zegt zij, ik zet de machine zo wel even aan schat, ga jij de hond maar uitlaten.Ik ben baas in huis. Als ik zeg: IK DOE de afwas !!!! ... dan doe ik hem he ... haaaaa
Dan verpesten we dat nieuwe topic ook seHey Bram. Pas jij even de topic titel aan. Dan kunnen de mannen losgaan op hun fantasieën en maak jij lekker een nieuw schoon meetings topic aan
Doe maar toppless......bikini carwash geen goed idee andere tips meer dan welkom
Of naakt. Zien we misschien nog een verborgen automatjeDoe maar toppless......
Weten we meteen wat voor siliconen we in de pan hebben, of dat we patatten moeten bakken voor de zakjes...