CDK
Forumguru
Leuke dag gehad
de pre-meet in Moerbeek-city was ook bijzonder geslaagd, lekker zonnetje .
Goeie catering daar bij de dealer in Sint-Niklaas, wat een mooi pand
Ook in Moerbeke was dat DIK voor elkaar
Leuke dag gehad
de pre-meet in Moerbeek-city was ook bijzonder geslaagd, lekker zonnetje .
Goeie catering daar bij de dealer in Sint-Niklaas, wat een mooi pand
Twaren lekkere koekskes! Zeker t vermelden waardDe catering was deels van Ikke he
Dus jij was er wel? Dat is het nadeel van zo'n forum, je (her)kent mensen niet.Topmeeting @Tuner111
De VRs-jes waren goed vertegenwoordigd
De vRS van j-man was idd zalige bak. Machtig geluid kwam er uit de uitlaat
ja, met heel de familie mijn vader, mijn 2 broers en zusje. Heb even jouw wagen staan bewonderen toen antera bezig was aan jouw wagen. Wilde er niet tussen komen. Je was druk bezigDus jij was er wel? Dat is het nadeel van zo'n forum, je (her)kent mensen niet.
Overigens net thuis, ik wens @bartvw @Cordoba @RefleCs maar zeker ook @Arreslee een goede reis tot huis.
Vond het zeer geslaagd, lekker eten ook, goed geregeld @Goofy@5E !
@Tuner111 bedankt voor de algehele organisatie en koop wat moois voor de dealer met het resterende drinkgeld. Ondanks ons onverwacht kleinere aantal was er toch goed wat over denk ik .
Natuurlijk ook dank aan @philippe bakker voor de heerlijke koeken! Werk ze jongen, ik benijd je niet.
Je had wel mogen storen, het was met name @Antera die druk bezig was.ja, met heel de familie mijn vader, mijn 2 broers en zusje. Heb even jouw wagen staan bewonderen toen antera bezig was aan jouw wagen. Wilde er niet tussen komen. Je was druk bezig
Als een ollander aan het praten is dan lijkt die voor ons Belgen heeeeeel druk bezig . Maar Hey dank aan alle Nederlanders dat jullie gekomen zijn zover ! Want jullie maken sfeer !Je had wel mogen storen, het was met name @Antera die druk bezig was.
Vind ik ook !!! Want eten is toevallig mijn hobbyGoed gelachen tijdens het eten ook @philippe bakker jammer dat je niet kon.