philippe bakker
Forumguru
Ja 90% dat de volgende een golf R wordt jadaarom voor je volgende: Golf R variant, stage 1 360pk en blijven gaan tijdens regen met de 4motion
Ja 90% dat de volgende een golf R wordt jadaarom voor je volgende: Golf R variant, stage 1 360pk en blijven gaan tijdens regen met de 4motion
+/-48000 voor een R. Niet goedkoop maar je krijgt er veel voor terug.alleen is een golf r zo duur hé @philippe bakker & @leon-cupra
dutry regelt dit wel voor jouIk heb deze RS 2de hands gekocht. Een volgende ga ik gewoon in Duitsland halen. Voor 35.000 heb je een wreed mooie
Ja als ik aan een R toe ben ga ik het hem vragen want ik ben wreed content van zijn service.dutry regelt dit wel voor jou
Heeft trouwens mooie audi s3 sportback staan
Lijkt me wel een tof ideehad het al eens aangegeven, mss bij volgende meeting 1of andere batch of eventueel gewoon een etiket maken om op de vest te plakken met de forumnaam en echte naam maken.
Mijn originele velgen worden ook gebruikt met winterbanden. In de zomer mag er wat meer show bij zijn.wat mij opviel was dat er quasi geen enkele vRS was met de originele velgen.(buiten die van mij en mijn broer)
Ja idd. Dat herinner ik me nog...handig bij het kennismakenOp 1 van de vorige meetingen had @blauwkeut als ik mij niet vergis echt heel leuke naamspeldjes gemaakt, was wel top toen. En ook zeer handig.
Ik had daar voor mezelf iets op gevonden : ik kwam met een bak koeken af en iedereen wist wie ik wasJa idd. Dat herinner ik me nog...handig bij het kennismaken
da lag nie alleen aan de (lekkere!) koeken hoor Philippe....ik kwam met een bak koeken af en iedereen wist wie ik was
☹️☹️☹️da lag nie alleen aan de (lekkere!) koeken hoor Philippe....
ge deed u mond 1keer open en ik wist direct wie dat er toegekomen was!
Laat maar kletsen hoor Philippe, hij zit alweer aan ze 3e Duvel......☹️☹️☹️
+/-48000 voor een R. Niet goedkoop maar je krijgt er veel voor terug.