internetboarder
Donateur
? Nu sta ik weer ovb , maar ik kom toch hoor
Pas het straks weer aan? Nu sta ik weer ovb , maar ik kom toch hoor
Daarnaast doen we eventueel nog een ritje naar doel en gaan we dan ook eens lekker gaan eten.
Dan ga jij het eens moeten organiseren denk ikVeel plezier alvast allen, als het de volgende keer meer in de buurt ligt ben ik er ook.
Maar ik vindt 250km enkel reis iets te gortig.
Dat zou een optie zijn, echter heb ik daar alles behalve tijd voor.Dan ga jij het eens moeten organiseren denk ik
Ik weet morgen of ik 25 maart ook kan. Ik neem de drone mee, maar weet niet of ik daar kan vliegen. Officieel mag niks namelijk in België. Niet officieel kan van alles, maar dan wil ik zien waar we precies zitten Camera's gaan altijd mee.Lijkt me wel leuk om achter de Rs-en aan te knallen voor een fotomoment in Doel.
@Pendragon , kom je ook langs ? Met je drone en 360 camera ..
Ge kunt met de drone paaseitjes laten vallenIk weet morgen of ik 25 maart ook kan. Ik neem de drone mee, maar weet niet of ik daar kan vliegen. Officieel mag niks namelijk in België. Niet officieel kan van alles, maar dan wil ik zien waar we precies zitten Camera's gaan altijd mee.
@Pendragon + zoon + etenWie komt er?
@Tuner111 + Eten
@vw125 + eten
@peterrapid + eten
@boontjeRS samen met vrouw + eten
@Goofy@5E met vrouwke + eten
@Kenei85 + eten (mss zelfs met partner)
@Antera + Hapke Eten
@internetboarder + Eten
@philippe bakker ( wel maar tot 18u en wil in de namiddag koeken meepakken voor iedereen)
@ertromp + eten (moet de Skoda rijders toch een beetje scherp houden)
@Cordoba OVB Als het definitief zal ik aangeven hoeveel personen/Skoda's en wel/niet eten.
@B.Stuurder OVB
@Bael
@Springmuis + eten
@bartvw + eten.
@Corné de Kluijver + eten
@Joske
@Homie samen met de zoon + eten
Gecondoleerd...Die is zondagochtend helaas overleden