Meet 'n Greet

CoesDoes

Forumguru
@Antera het verschil met hoe hij nu staat zal best groot zijn na mijn bezoekje bij jou! :D

@sluwesjors Heb wel leer overwogen, maar de spaarpot was net iets te leeg, dus dat zat er even niet in :nono: (en het kan evt. later nog toegevoegd worden als ik dat alsnog zou willen ;) )

En uiteraard iedereen bedankt voor de mooie reacties :thumbsup:

CoesDoes

Forumguru
Boswachter, wachter bij de schilden (tegenwoordig schildwacht), nachtwachter (tegenwoordig nachtwaker), en nu dus ook de Skodawachter (misschien wordt dat wel het woord van 2013..) :D

Edwin1969

Actief lid
Ah, dat voelt goed. Een mede-wachter.... :troost:

@Skoda liefhebber 1 Ik wil je niet teleurstellen, maar ga er niet vanuit dat je 2 weken na productie al kunt rijden in je nieuwe auto. Mijn auto is in wk 34 geproduceerd en gisteren nog bij de dealer geweest om te checken of hij al meer weet. Inmiddels is wk 36 alweer bijna afgelopen en is mijn auto nog steeds niet gearriveerd bij de dealer.

Logistiek is blijkbaar geen sterk punt van Skoda en Pon.... :nono:

CoesDoes

Forumguru
@Edwin1969 Da's best apart, de mijne is halverwege week 35 geproduceerd en afgelopen dinsdag bij de dealer afgeleverd, krijg hem zelf pas na het weekend omdat de dealer het druk had, maar dat is toch nog binnen twee weken na productie.

RayDelft

Forumguru
Telkens als ik een nieuwe Meet en Greet zie, kijk ik onmiddellijk. Net als jij op zoek naar Greet.
Nu weer zie ik dat het een Bas is en geen Greet. Ik grijp daarom opnieuw naar de drank.
In plaats van foto.s van Greet, zie ik foto,s van een bruine Skoda. Niks nieuws, die heb ik ook, dezelfde kleur.
Wat een treurnis allemaal :) Toch heet ik je van harte welkom in dit forum dat eerder de kenmerken van een familie dan van een forum heeft.

CoesDoes

Forumguru
@RayDelft Dank voor dit hartelijke welkom! (zelfs na 4 maanden aanwezigheid hier voelt dat nog steeds goed! ;) )
Heb even voor je gegoogled op afbeeldingen van Greet en kwam deze met de titel Dolle Greet tegen:
dolle greet.jpg

Genoeg te meten lijkt me..

• Leuk
Waarderingen: CDK

dirkkroneman

Forumguru
Daar is niks mis mee, met die Greet! (en dat op de vroege morgen, pfoeh!) Ze kijkt wel een beetje moeilijk, maar ja het lijkt me dan ook niet zo'n comfortabele pose.. Wat niet weg neemt dat het wél een mooie pose is :tongue:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
als Greet mee komt de 28e dan zullen we eens me(e)ten, waarschijnlijk krijgt ze het uitgemeten! :)

CoesDoes

Forumguru
Misschien wil ze ook wel even rollen of zoals ze in Vlaanderen zeggen bollen.., dat wordt dan rollebollen :D
(Dan heb ik toch een beetje spijt dat @Joske nu als eerste mag... :deuk:)

Bovenaan Onderaan