Dory
Senior Member
En ineens is onze Kodiak alweer 2 jaar oud, dat gaat best snel. De Kodiak heeft nog maar weinig gelopen +/- 15.000 km, en ja ik weet dat zijn dure kilometers. Niettemin blért het display al een paar maanden over olie en inspectieservice. Ik lees hier verschillende reacties over deze "service" maar niet over de kosten hiervan. Wat kost gemiddeld een olieservice en wat houd deze beurt in. Wat kost een inspectieservice en wat moet ik me daar bij voorstellen. Is dat een visuele inspectie ? die ik zelf kan uitvoeren?.
Mijn auto zit niet in de lease dus ik wil de kosten in de hand houden.
Dealers komen met verschillende intervallen en argumenten over onderhoud of bv een oliewissel, de een zegt 15.000 km en de ander 30.000 km.
Verder zit ik nog met eventuele updates van het systeem. Er zijn div aanpassingen gedaan zoals het activeren van lane-assist, heb ik dat nog na een update. Heeft iemand een advies voor mij.
Mijn auto zit niet in de lease dus ik wil de kosten in de hand houden.
Dealers komen met verschillende intervallen en argumenten over onderhoud of bv een oliewissel, de een zegt 15.000 km en de ander 30.000 km.
Verder zit ik nog met eventuele updates van het systeem. Er zijn div aanpassingen gedaan zoals het activeren van lane-assist, heb ik dat nog na een update. Heeft iemand een advies voor mij.