ArnoudBM
Lid
Vandaag op de meeting hoorde ik van Skoda4x4 dat als je bij zijn auto het knopje naar beneden voor de bediening van de boordcomputer lang indrukt, er dan een menu tevoorschijn komt waar je een en ander kunt instellen. Ik meen me te herinneren l/100km versus 1:zoveel, kmh versus mph, dat soort dingen.
Op de terugweg gelijk geprobeerd bij mijn F2: Ja er komt een menu, maar helaas zie ik er bijna geen mogelijkheden op: je kunt kiezen of je multidot display de boorcomputergegevens weergeeft, een statusaanduiding hoe het met de auto gaat of dat je multidot display uit staat. En je kunt opgeven in welke taal je de status wilt zien. Daar moet je je alleen niets van voorstellen: er staat:
Op de terugweg gelijk geprobeerd bij mijn F2: Ja er komt een menu, maar helaas zie ik er bijna geen mogelijkheden op: je kunt kiezen of je multidot display de boorcomputergegevens weergeeft, een statusaanduiding hoe het met de auto gaat of dat je multidot display uit staat. En je kunt opgeven in welke taal je de status wilt zien. Daar moet je je alleen niets van voorstellen: er staat:
+-----------+
| o.k. |
| |
| status |
+-----------+
Dat begint behoorlijk te vervelen, na zo'n twee kilometer...
Waar zou die status eigenlijk voor dienen? Is het soms iets wat de monteur aanzet als ie een rondje gaat proefrijden of zo?
| o.k. |
| |
| status |
+-----------+
Dat begint behoorlijk te vervelen, na zo'n twee kilometer...
Waar zou die status eigenlijk voor dienen? Is het soms iets wat de monteur aanzet als ie een rondje gaat proefrijden of zo?