Maik
Actief lid
Ik dacht dat hij ook naar Den Bosch ging ?Misschien wel, maar die zal geen foto's van mijn auto hebben..
Ik dacht dat hij ook naar Den Bosch ging ?Misschien wel, maar die zal geen foto's van mijn auto hebben..
Idd, ik ga niet naar Den Bosch maar naar Breda... Maar helaas is mijn eigen auto nog niet binnen (wat duurt dat leer lang) en ga ik enkel even kijken hoe het dynamic pakket eruit zoek. Ook zodat ik voor iedereen hier wat foto's kan laten zien....Volgens mij gaat @Flem_nl naar een andere dealer om precies te zijn naar de dealer waar zijn eigen auto staat! Ben je misschien in de war met @TedVlemmings?
Vond ik nog niet nodigmss toch maar eens een nieuw topic openen dan
is te vinden hoor, hij heeft ze overal vakkundig verstoptMis nog een foto van de spoiler en instaplijsten
Vakkundig verstopt in de topics waar ze van toepassing zijn...is te vinden hoor, hij heeft ze overal vakkundig verstopt
Die heb ik ook her en der gepost...Mis nog een foto van de spoiler en instaplijsten
Zat idd in de auto...
Tsja, heb ze via via gevonden: topic stamtafel, héél logisch???Vakkundig verstopt in de topics waar ze van toepassing zijn...
Zeker logisch. De nieuwe O3C is zo ruim. Daar past makkelijk een stamtafel in....Tsja, heb ze via via gevonden: topic stamtafel, héél logisch???
Het was wel het oorspronkelijke topic over het Dynamic pakket, daar zouden de foto's m.i. wel thuishoren!Tsja, heb ze via via gevonden: topic stamtafel, héél logisch???
Dank voor de update, ik ga even genieten!@TedVlemmings Inmiddels is het er allemaal af, foto's zijn te vinden in O3 EBL Combi Topaz Brown