Hij rijdt inderdaad erg lekker! Ben er blij mee. 6 maanden wachten alweer vergeten@Jup2001 Getuigt van smaak Jup! Mooie auto hoor. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wij hebben hem nu 3 maanden, zijn net terug uit Oostenrijk met de caravan. Wat een trekker is het!!! Wij hebben geen DSG helaas. Dat zou misschien nog wel fijner zijn. Maar ja,je kan niet niet alles hebben. Veel schakelen hoeven we in ieder geval niet.
klopt, zonder de accenten vind ik het maar een kale "bak" bij deze kleur heb je echt RVS/Chrome accenten nodig om er een fris geheel van te makenmaar dat is persoonlijk natuurlijk
klopt, zonder de accenten vind ik het maar een kale "bak" bij deze kleur heb je echt RVS/Chrome accenten nodig om er een fris geheel van te maken
Eindelijk binnen:
Elagance 1.4 TSI DSG-7
Had ik die xenonlampen niet kunnen meenemen in een pakket had ik toch getwijfeld voor de O3. Die reflectorlampen ipv de lenskoplampen in de O2 vind ik echt goedkoop ogen op de O3..
Had ik die xenonlampen niet kunnen meenemen in een pakket had ik toch getwijfeld voor de O3. Die reflectorlampen ipv de lenskoplampen in de O2 vind ik echt goedkoop ogen op de O3..