Mezelf even voorstellen F2

Br3cht

Actief lid
Dag allemaal,
Ik ben Brecht 18jaar, ik woon in het wondermooie België te Leuven.
Samen met mijn ouders en broer.
Ik studeer nog, dit in St-Katelijne-Waver, omdat ik dus elke dag een 40km moest doen
en de trein/bus verbinding niet echt denderend is hebben mijn ouders voor mij en mijn broer een auto's gekocht namelijk een Skoda Fabia 2.
Ik heb gekozen voor een zwarte, mijn broer voor de donker blauwe.

Deze Fabia 2 Go Plus met een 1.2 6V is standaard, enkel de radio dance en in hoogte verstelbare zetels zijn de optie net als de metaalglanslak.

De auto's hebben we in ontvangst mogen nemen 11Juli 2009 en sindsdien heb ik 6400km.
Tot nu toe geen problemen gehad, enkel zoals in het forum te lezen is van problemen bij F2, heb ik windruis in de deur, hiervoor moet ik eens bij de dealer langs gaan.

Nu wil ik om de fabia een beetje op te fleuren andere velgen steken, liefst de Atria's 16". Maar om deze te vinden is nog niet zo gemakkelijk. Dan zou ik de standaard 15" velgen houden voor winterbanden.
Ook zou ik het chrome radiatorrooster helemaal chrome hebben (boven en onderkant dus), iemand hier een bestelcode voor of weet waar je aan deze aangeraakt?
tot slot (voor nu toch) zou ik ook centralevergrendeling willen maar dan met afstandsbediening (heb nu enkel sleutel maar wel cv). Hiervoor heb ik bij Waeco een setje gekocht maar ik zoek hulp hoe en wat ik moet doen.

Zo dit was het een beetje,
Iedereen al bedankt en prettige feestdagen!!:1761:

Bijlagen

• m_DSC02716(2).jpg
    m_DSC02716(2).jpg
    55,7 KB · Weergaven: 55
  • m_DSC02719.JPG
    m_DSC02719.JPG
    68 KB · Weergaven: 43

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Brecht en broer, welkom op dit leuke forum ! De tips stromen straks wel binnen n.a.v. je vragen. Ik ben meer van de wasvragen. Wel leuk dat jullie ouders dit zo aanpakken. :yeah:
Wat is de studie die je / jullie volgen ?

Jullie ook fijne feestdagen !

EdK

Forumguru
welkom op het forum !