Mezelf even voorstellen F2

Fabia

† In Memoriam
En wat op de site van Skoda staat hoeft nog niet in het model te zitten. Er zullen wel geen rechten aan ontleend kunnen van wat op de site staat.

Br3cht

Actief lid
ik ben de auto niet gaan bestellen. Mijn ouders hebben dat gedaan, ik mocht enkel de auto afhalen en de kleur kiezen.
Ik heb ook nooit de bestelbon gezien van wat er nu opzit. Maar omdat ik het nu pas op de site lees...

Br3cht

Actief lid
vandaag de 10000ste km
Nog steeds blij mee, enkel dan de afgebroken punten voor de hoedeplank

Bijlagen

• Afb009.jpg
    Afb009.jpg
    12,1 KB · Weergaven: 18

Fabia

† In Memoriam
Je bent niet de enige, het is echt een FII kwaal. Bij mij is het gemaakt onder garantie.

Br3cht

Actief lid
@Edk: mijn vader is met mijn broer geweest vorige week, ze gingen het na kijken en ons bellen, tot nu nog niets van gehoord
misschien dinsdag nog eens terug als mijn vader thuis is
@Wasmachineman: elke dag +/- 80km naar school en soms nog een plezier ritje :D
(mijn broer zijn teller stond daarnet op 12345km, nog meer als mij:shocked:)

Br3cht

Actief lid
vandaag is mijn broer op onderhoud gegaan (15600km).
En ze vertelden hem dat er een actie is voor de panelen in het koffer.
Ze gaan de panelen vervangen.
Dus heeft hij mij gebeld en ik ben ook even langs gegaan, als ik op onderhoud moet gaan, gaan ze de panelen bij mij ook vervangen.
Ik zit nu op 13200km :D

Br3cht

Actief lid
en vandaag is mijn F2tje op onderhoud gegaan 14600km
Ik was een 100euro kwijt, en de zijpanelen en hoedenplank zijn onder garantie vervangen
Ook had ik gevraagd om de brandblusser onder de stoel te monteren maar dit zou niet gaan volgens hun
omdat er teveel bekabeling ligt, nu weet ik via ETKA dat er steunen voor te verkrijgen zijn
zal ik die maar eens zelf bestellen en monteren, als zei het niet willen

Br3cht

Actief lid
vandaag nog eens de motorkap open gedaan om te kijken of de dealer nog fouten had gemaakt
en ja hoor, ik denk dat er een liter olie teveel in is!
zie de afbeelding de olie staat gelijk aan het rode streepje (nadat de auto 2u heeft stil gestaan dus alle olie gezakt is)
Ik weet dat het bij een diesel tot kapotte motor kan leiden maar bij een benzine ook?

Nog fouten:
Na de nieuwe bekleding werkt het lampje niet meer in de kofferruimte
ook de bekabeling voel ik nergens meer (zal gevallen zijn)
en het service boekje is ook niet ingevuld zoals ik had gevraagd

Spijtig dat ze juist vandaag hun zomervakantie pakken tot 1 augustus!
De eerste week van augustus sta ik bij hun!:mad:
Leuke dealer!

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    6,7 KB · Weergaven: 6

Ronnie

Forumguru
Ik zou het teveel aan olie er maar uit (laten) halen, ietsje is niet zo erg, maar een liter........
Teveel olie in het carter kan bij een benzinemotor in het ongunstigste geval leiden tot vernietiging van de katalysator (deze verbrandt door de te hoge temperaturen).

Bovenaan Onderaan