MIB 2 Amundsen ECE 2017/2018 download

D

Deleted member 24009

Nice, zal m eens proberen vandaag of morgen. Dank voor het delen.

D

Deleted member 24009

Zojuist de VW map erop gezet (gekozen voor Passat 2016 Discover Media) en lijkt te werken. Wel dezelfde oude meuk zo te zien :D

Bakkertje

Forumguru
Als je kijkt naar de bestanden staan er ook mapjes op voor Skoda, Seat en VW het is gewoon allemaal hetzelfde ..
En ja nog altijd oud kaart materiaal, maar goed ik ben weer bij voor zover mogelijk..

Het is wel iedere keer een hoop gedoe als je het mij vraagt. Oude kaart veiligstellen, nieuwe downloaden, uitpakken en terugplaatsen op de SD kaart.. Is toch een avondvullend programma bijna..

Rosinfield

† In Memoriam
Ik had mijn oude Nuvi al bijna weggegeven ivm Mib 2 in de nieuwe auto, maar ik denk dat ik het toch maar houd als ik dit zo lees. Ik begrijp dat je na 2 jaar ook nog moet gaan dokken om dat avondvullend programma te mogen beleven

Bakkertje

Forumguru
De onlinediensten (ik neem aan dat je daarop doelt @Rosinfield) zijn bij mij in abonnementsvorm inderdaad. Ik heb er (VW hè) 1 jaar gebruik van mogen maken en was niet echt onder de indruk. Verkeersinformatie is meer up to date en nauwkeuriger, maar in NL maakt dat weinig uit omdat omrijden toch al geen zin heeft.. Verder heb je dingen als nieuws en een buienradar op je scherm, niet echt wereld schokkend als je het mij vraagt.

Dus nee, ik zou je losse navigatie nog even niet wegdoen ..

D

Deleted member 24009

Eens met wat hierboven gezegd is. Ik heb mijn vakantiebestemmingen in Italië voor de zekerheid ook maar even in Apple Kaarten toegevoegd voor het geval dat...

Rallye

Forumguru
@Bakkertje
Nee, @Rosinfield heeft denk ik het over de gratis kaarten, die Skoda tot drie jaar na aanschaf van je auto (of je kaart?) gratis zegt te leveren. VW levert dezelfde kaarten gratis tot vijf jaar na uit productie nemen van je navi.....

dirkie996

Forumguru
Ik had mijn oude Nuvi al bijna weggegeven ivm Mib 2 in de nieuwe auto, maar ik denk dat ik het toch maar houd als ik dit zo lees. Ik begrijp dat je na 2 jaar ook nog moet gaan dokken om dat avondvullend programma te mogen beleven
Bijhouden, zou ik zeggen. Bij mij gaat, ondanks de nieuwe Amundsen( 8" scherm) in de RS, de zümo 590 lm, die normaal op de motor staat, toch mee op verlof. Reden? De steeds up to date kaarten, de mogelijkheid om rondritten ter plaatse te laten berekenen en de flitspaalinformatie van gans Europa:D

Bakkertje

Forumguru
Je hebt gelijk @Rallye maar dat dokken is niet nodig @Rosinfield je kunt gewoon de VW kaarten gebruiken en die worden kosteloos ter beschikking gesteld. Waarom VAG daarin onderscheid maakt tussen Skoda en VW is mij een raadsel..

Rosinfield

† In Memoriam
O? Dus ik kan gewoon na die tijd met mijn VIN een VW kaart (identiek aan die van Skoda) downloaden ook al heb ik een Skoda? Bizar

D

Deleted member 24009

Je hebt niet eens een VIN nummer nodig....gisteren gedownload van de vw site zonder ingave van wat dan ook

Bovenaan Onderaan