Tijdje niets laten horen, maar wel aantal dingen aan de auto aangepakt.
Pakketje uit Tsjechië gekregen met daarin bescherming voor de achterbumper, slotbouten, leds voor de kofferbak en de super praktische trechter/dop voor ruitenwisservloeistof.
Kon de verleiding toch ook niet weerstaan om paar dingen uit China te laten komen, waaronder de bijna verplichte upgrade van je pedalen, beschermkapjes voor de deur scharnieren en ben ook heel blij met bakje voor onder de armsteun.
Grootste DIY project was het opvullen van de ruimte onder de kofferbak, boven het reservewiel. Zoals ik een ander bericht te lezen heb ik geen origineel wiel met opvulling waardoor er ruimte onder de kofferbak was en die inzakte. Aan de slag gegaan met piepschuim platen van de bouwmarkt, meten, snijden, puzzelen en lijmen. Uiteindelijk voor de degelijkheid ingepakt in plakplastic (moeilijker dan je denkt, erg statisch) ben ik best tevreden met het eind resultaat.
Een irritatie puntje staat nog open, de geheugenfunctie van de elek. bestuurdersstoel doet het niet. Terug geweest bij de dealer waar ik hem gekocht heb, hij heeft hem 2maal volgens de voorschriften gereset, geen oplossing. Nu heeft hij dit doorgezet naar de fabriek, eens kijken of die er iets mee kunnen.
Van mijn originele lijstje staan nog 2 dingen open waar ik nog tijd voor moet maken, dashcam erin hangen en langs Rainesh voor update (oa voor TJA)
Zoals het hoort aantal plaatjes voor bij het verhaal. Fijn weekend allemaal!