@JeSko ik zou zelfs niet weten welke wielen dat zijn
Straks eens door het forum neuzen.
@Kanerr ; waar zal ik beginnen?
Zoals alle mooie verhaaltjes, als ze te mooi zijn om waar te zijn...
FullCarX werd ter mijne aandacht gebracht door een vriend.
Na wat opzoeking, bleek het om een Spaans bedrijf te gaan, degelijke site, B2C gericht,... het zag er 'legit' uit.
Ik heb dan de sprong gewaagd en zo een 'full kit' besteld. Verzending en opvolging, alles ging vlot, ik denk dat het op 4 dagen bij mij thuis was.
Echter; order was niet volledig, 4x klantendienst gemaild, nooit antwoord gekregen. Klantendienst gebeld, daar sprak met degelijk Engels (weliswaar met een accent, maar het was duidelijk, verstaanbaar en van een degelijk niveau) tot ik aangaf dat het over een klacht ging en een onvolledig order; "Solo espagnol senor, no hables ingles"
ik heb me er uiteindelijk bij neergelegd, enkel de carnaubawax, claybar en een of ander borsteltje ontbraken.
ik heb toen de beide wagens hier onder handen genomen met deze producten (de madam heeft een golf 7 variant) en het resultaat was 'ok'. Het werkte minder goed als mijn referentiemerk, ik had meer product nodig, de glans was minder, en na minder dan een week was het waterafstotende al zo goed als weg.
En ohja, de producten hebben een irritante chemische geur.
Dan de 'tools' die je erbij krijgt;
De foamgun is volgens mij gekocht bij AliExpres, houdt geen druk en spuit langs alle kanten behalve foam op de wagen...
De sprays (die koppen die je op een fles draait) zijn best hard om in te knijpen, en wat er uit komt is ook niet veel waard.
Enkele microfibers zijn wel 'matig ok', ik heb er zelf betere gekocht in de Gamma (en dat wil al iets zeggen). Ik gebruik ze dan ook om mijn emmers uit te drogen als ik klaar ben.
kortom; not amused. Zowel niet qua klantenservice of niet qua product.
Ik blijf wel bij mijn vast merk.