Mijn 3e Skoda is onderweg...

doncalitri1984

Forumguru
Voor de nieuwe? Incl de door jouw genoemde opties? Dat lijkt niet zo heel veel , had namelijk meer verwacht.
Ik zit met mijn bestelling (zie voet note) er zelfs boven met de O3.
Zou bijna gaan twijfelen om te kijken of deze om te zetten is...

RobinPaardekam

Actief lid
Voor de nieuwe? Incl de door jouw genoemde opties? Dat lijkt niet zo heel veel , had namelijk meer verwacht.
Ik zit met mijn bestelling (zie voet note) er zelfs boven met de O3.
Zou bijna gaan twijfelen om te kijken of deze om te zetten is...

Yes, dat is de fiscale waarde voor de nieuwe Superb III hatchback zoals geconfigureerd. Consumentenprijs voor de Ambiance Business Line (1.6 TDi Greentech) is Eur 32.790,=. Daar komt 400,= bij voor 18" ipv 17" velgen, metallic lak 650,=, panoramisch glazen schuif-kanteldak 990,= en sunset 240,=. De Ambiance BL heeft voor mij feitelijk alles aan boord dat ik belangrijk vind dus prima deal inderdaad. Ben wel erg benieuwd naar MirrorLink en/of Android Auto. Ik heb daar niets over langs zien komen in de video-reviews die ik tot nu toe gezien heb...

RobinPaardekam

Actief lid
Er zijn er vast een heleboel hier op het forum met die job! Ik werk alweer 4 en een half jaar voor een wat kleinere werkgever, maar daarvoor bij een van de grootste. Daar stonden letterlijk tientallen Skoda's voor de deur en zodoende ben ik toen ook op het forum terecht gekomen. :)

Bovenaan Onderaan