Ik weet niet of bij mijn dealer nu de slinger uit worden gehangen, maar ik heb mezelf toch maar even verwent. Van F3 combi Drive 55Kw 5V-hand naar een F3C Ambition 75Kw 7straps DSG incl Adaptive Cruise Control, climatronic en winterpakket. Moet wel even geduld hebben op de levering.
Nu vraag ik mij af of ik het aandurf om nog enkele modificaties straks uit te voeren.
Wat ik al eerder schreef (bij De kogel is door de kerk): er zijn wel een paar opties die het leven een stuk(je) aangenamer maken. Zoals:
- Regen/licht sensor en automatisch dimlicht
- Ramen sluiten met sleutel
- Achteruitrij camera
- Dodehoek sensoren
Verder vraag ik mij af of iemand ooit wel eens verlichting in de kofferbak klep heeft gemaakt. ‘S Avonds achter de auto met de klep open is die verlichting wel erg fijn. Nu zit ik te hannesen met een zaklamp of kop/hoofdlamp. Met behulp van led-verlichting zou dat toch een peuleschilletje moeten zijn.
Trouwens, tussendoor even een proefritje gemaakt met een Skala ivm de DSG-automaat. (Had ik nog nooit meegereden). Die Skala had Lane-Assist. Is wel een rare gewaarwording dat je weer een beetje wordt teruggeduwd in je rijstrook. Even mee zitten spelen op de snelweg. Wel grappig eigenlijk.