turboturbo
Forumguru
Die kleine dingen doen 't m. Ik heb vorig jaar de neus logo ook vervangen.
P.s. weet toevallig iemand de kleurcode van de Race Bleu metallic kleur van een 2e generatie RS??
Naafkapjes zijn stickers (Ali Express) welke op geplakt zijn op blanco naafkappen. Ben er overigens 1 van kwijt geraakt...die is vermoedelijk de door de extreme warmte-ontwikkeling los gekomen en ligt nu ergens langs 1 van de wegen in nederland. Ben bezig om een nieuwe te regelen. Stickers zal ik dan ook wel weer moeten fixxenGoed om weer wat van je te lezen Mike. Het groen van het naafkapje is ook bijna transparant geworden, ik ken dat wel van logo's op de neus en de kont, maar eigenlijk nooit op een naafkap gezien. Ik weet niet of het alleen deze ene is, omdat ie extra warm is geweest, of dat alle naafkapjes er zo uitzien.
Thnx...kost een beetje, maar dan heb je ook wel weer watMooi geworden man!
niet klagen want je had ook nog geld over voor een nieuwe SM-G965F met TapatalkThnx...kost een beetje,
Een nieuwe wat?? Skoda?? Neuh daar is geen geld voor en wil deze gewoon houden. Staat nog wel iets anders op de wish list....om hem weer helemaal strak te maken. Dat betekend op een paar punten beginnende roestvorming aanpakken, deukjes eruit laten halen en helemaal opnieuw laten spuiten in een andere kleur. Plannen zat...nu het schip met geld nog. Ook zou ik dan het liefst een eigen garage willen hebben zodat die lekker binnen kan staan doordeweeks.niet klagen want je had ook nog geld over voor een nieuwe SM-G965F met Tapatalk
hoe we dat weten ?? ach bij elk bericht loop je er over op te scheppen....