Mijn 'groene' rode O3 combi

MichielN

Nieuw lid
@Dnet Hallo, heb je ook interieurfoto's? Ben benieuwd naar de standaard bekleding en de navigatie. Is Sunset niet standaard op de Greenline Businessline?

Dnet

Senior Member
Net even een paar gemaakt, niet de beste kwaliteit. Misschien dat ik van het weekend met de groothoeklens nog een keer de auto induik... Sunset was bij mij inderdaad een optie, zie de laatste foto voor een idee van het verschil van binnenuit. Ben je opzoek naar een specifiek stuk interieur?

MichielN

Nieuw lid
Bedankt voor de foto's. Ik was benieuwd naar de bekleding en navigatie. Heb je navigatie Amundsen?

Dnet

Senior Member
Geen probleem. Dit is de Columbus, de Amundsen is iets kleiner. Bij de Columbus upgrade zat tevens de kleuren maxidot... Maar die is volgens mij ook te krijgen als optie.

MichielN

Nieuw lid
Ah, ik zie het al aan, jouw upgrades aan het begin van deze topic. Ik kan nl. een Greenline Businessline overnemen van een ex-collega, vandaar de vragen. Kleur exact gelijk aan jouw Skoda, ook een combi, maar met minder opties. Bedankt voor je snelle reacties!

Dnet

Senior Member
Nice, het is een erg fijne auto... Tot nu toe nog geen een in dezelfde kleur zien staan of rijden ergens, dus beetje uniek is het wel

Bovenaan Onderaan