Mijn Karoq Sportline Business DSG

ElScorpione

Forumguru
Hele gave auto! Jammer dat ie voor mij te duur is. Wat ik persoonlijk erg jammer vind aan de Karog en de Kodiag is de niet volledig ronde wielkasten, zoals bij een Tiguan. Dat staat gewoon veel strakker vind ik. De Kamiq heeft dat dan weer wel.

Veel plezierige kilometers! Maar dat komt wel goed met zo’n wagen.

Vandaag een kleine aanpassing gedaan waar ik wel even over twijfelde. Maar ik dacht ik doe het gewoon, als het niet mooi is dan haal ik het er wel weer af.

Ik vond de deuren een beetje kaal dus ik had rvs inzetstukjes besteld. Wilde eigenlijk carbonlook net als de deurlijsten maar dat was er niet vandaar de keuze voor RVS. Ik was bang dat het er goedkoop of nep zou uitzien maar ze passen perfect en eigenlijk vind ik het best wel een mooi detail, dus ze mogen blijven :)
Deuren rvs.jpg Deuren rvs2.jpg

Vandaag een kleine detail-aanpassing gedaan in de categorie 'hoe kom je erbij?'. Bij de Karoq zaten 3 sleutels. 3 Saaie, zwarte sleutels, die ook nog eens vrij licht aanvoelden. Mijn Passat had dezelfde sleutels maar dan met twee chromen (ijzeren) accenten erop wat de sleutel niet alleen mooier, maar ook zwaarder maakte. Dus heb ik een blanco Passat sleutel besteld en het binnenwerk verwisseld. 20 minuutjes mee bezig geweest (voorzichtig doen want je wilt niets beschadigen) en niet alleen ziet de sleutel er nu een stuk beter uit, hij is ook zwaarder wat toch net wat meer een gevoel van kwaliteit geeft. sleutel.jpg

Beetje wazige foto maar links de oude sleutel, rechts de nieuwe. En voor degenen die ook van de details zijn: het Skoda logo zit er inderdaad scheef op, wordt nog gefixt. :jaja:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan